Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Halpa peruutuskamera

<< < (5/13) > >>

88k5:
^
Jopas on ollut tuuria  ;)

Mulla yks ja sama Rimorissa 11v - vaan meni hyvin toimiva (myös pimeässä) auton mukana. Nyt pitää uutta katella ylös.. 9" toosaan saa muistaakseni 4 kameraa..

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: jak900 - 19.03.2019     kello on 09:22 ---wifi-av lähetin itsellä käytössä, tuolla saa kameran näkymään kännystä, tabletista jne jne. ja kantama riittää hienosti.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla sama Wifi sydeemi, toimii hyvin, näyttönä 7" anroid radio Thumb  Ps. Helppo asentaa varsinkin varmasti soiva peli asuntovaunu harrastajille, kun ei tarvii vaunuun mitään johtoja vedellä.

Karabiilisti:
Kovasti on huonoa laatua ollut jos kamerat kestää vaan vuoden.  :o
Eivät kai ole myyneet kiinan kuraa suomi priimana?

Itellä on eka asennus vuodelta 2009 ja se toimii edelleen ilman moitteita.
Saksasta tilattu tuplakamera. IR ledit ja huurteenpoisto lämmitys. Milspek/ilmailu liittimet.

Noihin halpismalleihin kannattaa katsoa johdon sisäänmenoa, siihen silikonia tai butyylimassaa lisävarmistukseksi niin saattaa olla parempi kuin uusi.
Av kaapelin liitin kannattaa teipata, on aika löysiä.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 26.03.2019     kello on 08:03 ---Kovasti on huonoa laatua ollut jos kamerat kestää vaan vuoden.  :o
Eivät kai ole myyneet kiinan kuraa suomi priimana?

--- Lainaus päättyy ---
   Varmaan tuo kuraisen takaluukun kiinni paiskaaminen, ja painepesurilla pesu (harvoin) ovat vaikuttaneet asiaan, pitää seuraava pestä ämpäristä-- niin ja onhan mulla sinne pissapoikakin.
  Ei suomimyyjät ole suomalaisksi väittäneet.
  Pedelediltä   taidan seruraavat ottaa?
              https://www.pedeled.fi/epages/pedeled.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014092302/Products/24-PLPK-A12L

88k5:
Joo, laittakaapas linkkejä Thumb (ei niistä huonoista niinkään)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View