Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvo V70 D5 tietsikka herjaa hiukkas-suodatin täynnä.

(1/4) > >>

migel:
Moi. Mulla tosiaan tietsikka herjaa tollaista. Miten sen käytännössä saa regeneroitua kuten käyttöohjekirjassa mainitaan sen syvemmin paneutumatta aiheeseen.

Mitä jos sen joutuu uusimaan,niin mitä maksanee. Menee Vollen huoltoon huomenna filttereiden ja olion vaihtoon mutta toi hiukkas-suodatin vähän mietityttää kun senhän pitäisi jotenkin automaattisesti itse puhdistaa itsensä?!

Mulla tulee kuukaudessa noin 4000km ajoa joten ei ainakaan siitä voi olla kiinni etteikö normaalia ajolämpötilaa saavutettaisi... ??? :D t migel

Jepukka:
Auto tekee sen joko itse automaattisesti tai sitten volvon softalla laitetaan poltto päälle.

volvo:
se että ajaa paljon kuukaudessa ei sano sitä että poltto tapahtuu jos jokainen matka on lyhyt. käytännössä pitää saada x määrä kilometrejä ajettua kerralla että poltto tapahtuu loppuun asti.

migel:
Joo,no mulla on yhdensuuntainen työmatka 75km.Onko se sitten lyhyessä sarjassa.En tiedä mutta luulis nyt riittävän.Noh kait ne sitten siellä huollossa neuvoo,mutta mahtaako se heidän "polttomoodi" maksaa kovin paljon?

                              t migel

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 13.03.2019     kello on 21:45 ---Joo,no mulla on yhdensuuntainen työmatka 75km.Onko se sitten lyhyessä sarjassa.En tiedä mutta luulis nyt riittävän.Noh kait ne sitten siellä huollossa neuvoo,mutta mahtaako se heidän "polttomoodi" maksaa kovin paljon?

                              t migel

--- Lainaus päättyy ---
täytyy myös huomioida kuinka paljon on metrejä ajettu koko suodattimella. se kun ei ole ikuinen, valitettavasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View