Tekniikkakeskustelut > Alde

Vanhempien autojen putket

<< < (5/6) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesimeloni - 14.03.2019     kello on 14:24 ---Eli jos nyt siis ymmärsin oikein, niin teoriassa on mahdollista, että vanhan auton muoviputket tarvitsisi vaihtaa, mutta käytännössä ei tarkoita sitä, että kaikki 20v vanhat alden tai muiden järjestelmien vesiputket olisi vaihtokuntoisia?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän se mene niin, että jos jostain vuotaa, niin sitten vaihdetaan siitä kohtaa. Olen yli kymmenen vuotta seurannut näitä foorumeita ja koskaan ei kukaan ole kertonut täyttä putkiremonttia kulkineeseen tehneensä. Muuten en tiedä, kun olen rumatikkimiehiä. Niissä ei putket juuri vuoda. :)

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.03.2019     kello on 19:14 ---Eiköhän se mene niin, että jos jostain vuotaa, niin sitten vaihdetaan siitä kohtaa. Olen yli kymmenen vuotta seurannut näitä foorumeita ja koskaan ei kukaan ole kertonut täyttä putkiremonttia kulkineeseen tehneensä. Muuten en tiedä, kun olen rumatikkimiehiä. Niissä ei putket juuri vuoda. :)

--- Lainaus päättyy ---
Sama tuli mieleen,kai nuista ois kirjoiteltu jos ois remontteja tehty?Haiskahtaa mielestäni hieman keksityltä ongelmalta.

El Maco:
Edelleen, onko jossain aldessa lämmitysputket muovia? Jutussa  puhuttiin muoviputkista, joilla lienee tarkoitetaan painevesipuolta. Joka löytynee myös trumasta. Voisi kuvitella, että ongelma voisi olla todennäköisempi järjestelmässä, jossa on jatkuvasti paine.. Ja moinen itsellänikin on.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 14.03.2019     kello on 19:44 ---Edelleen, onko jossain aldessa lämmitysputket muovia? Jutussa  puhuttiin muoviputkista, joilla lienee tarkoitetaan painevesipuolta. Joka löytynee myös trumasta. Voisi kuvitella, että ongelma voisi olla todennäköisempi järjestelmässä, jossa on jatkuvasti paine.. Ja moinen itsellänikin on.

--- Lainaus päättyy ---
Ei, alumiiniputket ja alumiinipatterit, jossain kulmissa voi olla kumiletkut

El Maco:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.03.2019     kello on 20:25 ---Ei, alumiiniputket ja alumiinipatterit, jossain kulmissa voi olla kumiletkut

--- Lainaus päättyy ---
No näin olen itsekin ymmärtänyt ja jos nesteet on edes joskus vaihdettu niin tuskin on tarvetta aluputkia vaihdella. Letkun pätkät jos niitä alkaa hajoamaan. Paineeton letku ei paljoa vuoda vaikka siihen pykimä tulisikin. Huomaa sitten kun paisarissa alkaa pinta laskea liian vauhdikkaasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View