Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Yleisradiovero eli entinen televisiolupamaksu

<< < (5/6) > >>

Raksaus:
Paljon on veroja ja veroluontoisia maksuja joille koen saavani vähemmän vastinetta kuin tälle. Ja paljon on veroista maksettavia palveluita jotka eivät henkilökohtaaisesti ole minulle tärkeitä. Harvasta niistä kuitenkaan olen harmissani tai erityisemmin vastustan. Monelle asialle kuitenkin puolestani saan enemmän vastinetta kuin mitä maksan veroissa.

Yle veron määrä ei mielestäni ole lainkaan kohtuuton.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 12.03.2019     kello on 15:46 ---Areenan haku-toiminto ei häävi ole ainakaan telkkarissa. Tabletilla voi tosin avittaa kankeutta.
Netflixin käyttöliittymä äly-teeveessä on ehkä se edistynein.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä on DNA Hubi ja sen hakutoimintoja kätän puheohjauksella puhelimen kautta, helpottaa kummasti

K.E.V:
Läppäri kun on langattomasti tai kaapelillakytkettyn ä , helppo on haku tehdä

megaman:
^^ Lähinnä otin kantaa käyttöliittymien toteutukseen ja Tv:n käyttöön omalla perinteisellä numeronäppäin kaukosäätimellä. Tökkii. Edellisessä telkussa oli 2 säädintä ja toisella sai sentään viuhtoa ilmaa, että hiiren nuoli liikkui.

Nyt mulla on tabletissa Samsungin Smart View ohjelma, jossa on jopa touchpad. Toimii hyvin jopa telkkarin selaimella. Youtube toimii suoraan tabletilta telkkarille todella jouhevasti ja makkarissa ja vaunulla chromecast ajaa saman asian.

Meillä on cmore ja annettiin siitä tunnarit likalle omaan kotiinsa. Likka antoi tunnarit meille vastaavasti Netflixiin. Voihan tuon tehdä myös vaikka kaverusten kesken.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.03.2019     kello on 15:50 --- Harmittaa tuo F 1 lähetykset maksullisina

--- Lainaus päättyy ---

Osta lautanen...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View