Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut megaman 12 Feb 2021
  • Takuuehdoissa saatetaan mainita että takuu ei korvaa ns. tarvike- tai uudelleen täytetyistä väreistä/kaseteista aiheutuneita vikoja.

    Tosin taitaa olla tuo jo vanhentunutta tietoa.
  • #32 kirjoittanut MCL 12 Feb 2021
  • Mustekasetti.comin Brother mv-laserpatruunat ovat toimineet hyvin. Tarjoavat jonkinlaisen takuun niin patruunalle kuin laitteellekin, en ole tarvinnut vuosien mittaan kumpaakaan.
    Ei tulisi tällä kokemuksella mieleenkään ostaa lähes uuden tulostimen hintaista orkkispatruunaa.
  • #33 kirjoittanut megaman 12 Feb 2021
  • ^
    Tuolta olen itsekkin tilannut Brotheriin musteet. Tosin nyt ei tule enää kuin mustaa, muut värit tukossa, vaikka kaseteissa väriä ja puhdistusohjelmaa ajettu.
    Oli unohtunut laite pois virroista kuukaudeksi. Pitäisi olla kokoajan virroissa niin ylläpitää itse itseään päivittäin (mustesuihku).
  • #34 kirjoittanut Karabiilisti 12 Feb 2021
  • takuu ajan 12kk voi käyttää alkuperäistä....sen jälkeen ei siinä mitään itua...
  • #35 kirjoittanut mjo33400 12 Feb 2021
  • Pakko kysyä, että onko tosiaan laser-mustesuihku tulostimia?
  • #36 kirjoittanut Karabiilisti 12 Feb 2021
  • Ei taida olla...mutta saahan laser patruunankin täytettyä.

    Tuohon parempaan kotiprintteriin kun tulee muste ihan omassa "mustepullossaan" jauhemaisena tietty...
  • #37 kirjoittanut svc 12 Feb 2021
  • Firmassa minun hoidossa on eri toimipaikoilla kuutisenkymmentä tulostinta. Nykyään värit ja huolto kuuluvat leasing-soppariin, mutta aiemmin ostettiin kasetit ja huollot itse.

    Oma kokemus HP:n tulostimilla oli, että tarvikekaseteista ei ollut kuin riesaa: Tulostusjälki oli sangen vaihtelevaa, uuudelleentäytetyt vuotivat jauhetta ja lupaukset sivumääristä olivat ihan mitä sattuivat. HP:n alkuperäiset kasetit tulivat sivumäärältään halvimmaksi ja aiheuttivat vähiten huoltotarvetta.

    Kotiin tilasin juuri eilen Saksan Amazonista alkuperäisen värikasetin Samsungin mv-laseriin. Suomessa alkuperäinen halvimmillaan 118 €. Saksasta postikuluineen 59 €. Tämä on jo kolmas kasetti tuohon koneeseen joka maksoi aikanaan ~90 €.
    Kasetti riittää nykyisellä käyttömäärällä vajaan kolmisen vuotta.

    Tuohon hintaan en aio ottaa riskiä, että itse täytetty värikasetti levittäisi jauhetta viereiselle vaalealle matolle. Siitä voisi tulla ns. sanomista...  ;D
  • #38 kirjoittanut megaman 12 Feb 2021
  • ^
    Tossa sen näkee isommassa otannassa ja kuvassa, kuinka homma pelaa. Originaaleilla väreillä kohtaa hyvin harvoin ongelmia, tarvikevärien kanssa sitten enempi onnen kauppaa ja pahimmillaan sotkua ja jopa laitteen rikkoutuminen. Korjaaminen kun ei noissa kannata ainakaan kotikoneissa ja edessä on sitten uuden hankinta.
  • #39 kirjoittanut Karabiilisti 12 Feb 2021
  • joo riippuu kulutuksesta...
    mutta jos käyttää parissa vuodessa 35patia niin orkkis hinta 2800 eur
    ja tarvike 665 eur eli säästöä 2135eur niin saa mun puolesta mennä vaikka printteri ja matto kerran vaihtoonkin...
    (printterin hinta  jossain 250e paikkella)

    Omassa tulostuskäytöstä tuosta hp  orkkis patista saa noin 1200 sivua....kun lupaus 2000. 
    Ja tuossakin on jo print saver päällä = vaaleahko printti.
  • #40 kirjoittanut latushka83 12 Feb 2021
  • Melko vaihtelevia kokemuksia tuntuu olevan. Tässä yksi paikallinen yhdistys käy täytättämässä myöskin mustepatruunat niin ei ole kertaakaan vielä ongelmia ollut noiden kanssa.

    Eikä kyllä ole tosiaan itelläkään ollut mitään ongelmaa. Tulostinkin tunnistaa nuo täytetytkin alkuperäisinä kun kasettihan on hp:n oma.
  • #41 kirjoittanut Karabiilisti 12 Feb 2021
  • Eikä sillä niin väliä vaikka ei tunnistaisi alkuperäiseksi...
    ohjelma uhkailee vain sillä että takuu ei voimassa....buahaha .... ei olisi muutenkaan koska takuuaika on täysi.

    Antaisivat kunnon takuut vaikka 10v niin tilanne voisi muuttua, mutta kun eivät vissiin usko itse omiin laitteisiinsa niin paljoa...  ;)
  • #42 kirjoittanut latushka83 12 Feb 2021
  • Joo tottahan tuokin. Eipä tuossa itelläkään ole enää moneen vuoteen takuuta ollut niin sen puolesta sama minkä tuonne laittaa.  ;D
  • #43 kirjoittanut mjo33400 12 Feb 2021
  • Ei taida olla...mutta saahan laser patruunankin täytettyä.

    Tuohon parempaan kotiprintteriin kun tulee muste ihan omassa "mustepullossaan" jauhemaisena tietty...

    Tota otsikkoa vain ihmettelen. ::)
  • #44 kirjoittanut K.E.V 12 Feb 2021
  • Tota otsikkoa vain ihmettelen. ::)
    Hän tunkee vaikka mihin. Saa kai rahab siitä
Sivuja:
Toiminto