Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Retkeilyvaunu projekti

<< < (7/10) > >>

Tirehtoori:
Hyvin bongattu 👍 Miettikää paljonko nua huijarit näköö vaivaa näihin! Mutta miettikää kuinka moni näihin haksahtaa.. Mulla on muutama tunti aikaa ku FBI tuloo Nurmoohin 😅

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: Tirehtoori - 30.04.2020     kello on 10:08 ---Hyvin bongattu 👍 Miettikää paljonko nua huijarit näköö vaivaa näihin! Mutta miettikää kuinka moni näihin haksahtaa.. Mulla on muutama tunti aikaa ku FBI tuloo Nurmoohin 😅

--- Lainaus päättyy ---
Heille tuo on työtä jos tulee tuloa. Enemmän ihmettelen miten paljon ihmisillä on ylimääräistä aikaa että jaksaa tällaista vedätyksen vedätystä tehdä.

Tirehtoori:
Hulluulla on hullujen huvit 😅 Mutta ilimeesesti säkin sen katsoit ja vaivauduit kommentoimaan. Ilmeesesti tuhulasit 10-minuttia elämästäs kuitenkin mun luomaan asiaan. 😂Videoiden tarkootushan on luoda sisältöä ja tunteita, joko hyvää tai huonoa. Ilman videoita ei olisi juutuupia jne...
Näin koronan aikaan ei oo muuta ku aikaa 🤦???

x1m:
Ihan hyvää viihdettä ja jos joku hyväuskoinen suomalainen jää kusettamatta tämän nähtyään niin 👍.
Ysetyskurittajia kyllä nykyään löytyy joka mantereelta 😀

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 30.04.2020     kello on 10:35 --- Enemmän ihmettelen miten paljon ihmisillä on ylimääräistä aikaa että jaksaa tällaista vedätyksen vedätystä tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan hyvä että joku näkee vaivaa ja viitseliäisyyttä.  Thumb Kyllä sitä ihminen voi tuhlata aikaansa paljon hölmömpäänkin.

Harmi, että Karpon ohjelmalle ei ole ollut tässä maassa jatkajaa, kyllä täällä kotimaassakin riittäisi työmaata vähän kaivella asioita ja epäkohtia hieman pintaa syvemmältä ja aiheuttaa kiusallisen vaivaantuneita hetkiä ja "en kommentoi" tilanteita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View