rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Volvo V70 D5:n vikakoodien nollaus kotikonstein?  (Luettu 10545 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
No moi. Mulla ton mulle uuden vollen vikakoodi herjaa huoltoväliä ja ostaessani tuon farkun sain mukaan käsinkirjoitettuna keinon millä sen saa nollattua,mutta lappu ei ole enään lukukelpoinen.

Voisiko joku auttaa asiassa kun harmittaa se muistutus yöllä ajaessani töihin Raaseporiin ja se ...kele vilkkuu siinä?!

                                               t migel :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
  • Autossa on pyörät

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Volvo V70 D5:n vikakoodien nollaus kotikonstein?
« Vastaus #2 : 2.03.2019 kello on 13:28 »
Kiitti KEVi! Tollainen se muistaakseni oli. Joo sain veljeni vanhan farmari V70 D5:an 2006:sen joka loistokunnossa vaalealla kermanvärisellä nahkasisustalla ja pilkuntarkka äijä kun on,niin miltei uudenveroinen.

Vuodatti vaan sydänvertaan kun luovutti sen hulttio pikkuveljelleen,heh hee...oli kauhuissaan kun heitin heti whippettini takapenkille joka oli korkkaamaton! Hah haa mutta joo,-olen viranhaltijana omalla alallani Raaseporissa ja usein ajelen siellä Kopparöhön johtavalla tiellä ja olisi kiva nähdä siellä tulevana kevätkaudella Mjon ja sinun kanssa ja jutella joutavia.

Kiitos vielä tuosta ohjeesta joka oli lukukelvoton osaltaan siksi etten saa veljeni käsialasta mitään tolkkua!

Kevättä Kallioon ja mammalle terveisiä ja nähdään mieluusti Kopparössä! t migel! :D