Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvon 7-napainen 13-napaiseksi

<< < (19/37) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 11:17 ---Sekä että, led takavaloilla oleva vaunu ja Uusin 2012 > oleva auto minkä sähkösarjan elektroniikka EI ymmärrä led lamppuja.
Noissa vanhemmissa Polareissa ei ole led takavaloja. Joten vika ei ilmene mitenkään.
Noistahan on ollut keskustelua vaikka missä autoissa. Ihmiset vaihtaa led polttimoita autoihinsa ja häiriövalot palaa, sitten ne laittaa etuvastuksella olevan led polttimon huijaten itseään. Koska tällainen led polttimo vie virtaa samanverran kuin perinteinen hehkulankapolttimo.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mun vaunusta löytyy led valot,takana,sivussa ja edessä ;) Mutta ei herjaa mistään en tiedä mistä johtuu :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 08:37 ---Tarkoitan jatkuv(i)lla lähinnä sitä. On ihmisiä jotka haluavat puoliväkisin tyhjennyttää veturin akun vaikkapa jääkaapille  ???.
Eli haluavat noitten + syöttöjen tulevan kokoaika. Itselle riittää kun plussat tulevat auton käynnissä ollessa

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.04.2013     kello on 11:52 --- Kyllä mun vaunusta löytyy led valot,takana,sivussa ja edessä ;) Mutta ei herjaa mistään en tiedä mistä johtuu :D

--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu, ei herjaa mitään.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  7.04.2013     kello on 11:52 --- Kyllä mun vaunusta löytyy led valot,takana,sivussa ja edessä ;) Mutta ei herjaa mistään en tiedä mistä johtuu :D

--- Lainaus päättyy ---
Sun veturis on liian vanha, toistaiseksi  :-*

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 13:39 ---Sun veturis on liian vanha, toistaiseksi  :-*

--- Lainaus päättyy ---
Vanha mutta toimiva :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View