Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvon 7-napainen 13-napaiseksi

<< < (13/37) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.04.2013     kello on 08:30 ---Tuolta autostapäin tulee sähköä vain moottorin käynnissä ollessa. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se 30A pinni syötä kokoajan?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  5.04.2013     kello on 20:33 ---Kuvissa lukee trailer modul. Eikö tätä ole vanhassa 7-napaisessa pistokkeessa valmiiksi ?

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli ainakin paikallaan, ei tarvinnut vaihtaa kuin johtosarja. Softa on vieläkin tekemättä mutta ei tuo ole vetoja haitannut. ::)

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.04.2013     kello on 10:42 ---Eikös se 30A pinni syötä kokoajan?

--- Lainaus päättyy ---
Vain jos on virrat päällä ainakin mulla..

Haapaniemen Paroni:
Taimpa antaa olla on adapterin vaan,kun ainoastaa pakkivalot ei toimi mutta muut pelittää,sumuvaloja myöten,eikä ole mutkissa vielä löystynyt toi adapteri,että ois valot samunut ja akun lataus toimii lerintäalueella :D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  6.04.2013     kello on 11:40 ---Taimpa antaa olla on adapterin vaan,kun ainoastaa pakkivalot ei toimi mutta muut pelittää,sumuvaloja myöten,eikä ole mutkissa vielä löystynyt toi adapteri,että ois valot samunut ja akun lataus toimii lerintäalueella :D

--- Lainaus päättyy ---
Älä ole vanhanaikainen  8) 7-napainen vaihtoon  Thumb Uudempien autojen ajovakaudenhallinta (kenties automaattikin) menee eri moodiin kun 13nap. "perävaunun tunnistus" -signaalin saa..

Mulla ei yhdessäkään uudessa koukullisessa autossa sitten vuoden 2006 ole ollut kuin 13-nap. rasioita. Eikä vuoden 2001 jälkeen yhdessäkään vanhemmassa autossakaan  8)

Oletkos koskaan pakittanut isoa vaunua umpipimeässä - se on aika arpomista ilman apuria vaikka takasumaria ja automaatilla jarruvaloja polttelee  :P Aikoinaan vaihdoin -89 Kafiin pakkivaloihin 20W halogeenit, että näkisi - sitten nou-hätä..
Mulla on nykyisin kaikissa pikkukärryissäkin pakkivalot - ihan toistenkin takia, että ymmärtävät kulkusuunnan muuttuvan  Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.04.2013     kello on 12:18 ---Älä ole vanhanaikainen  8) 7-napainen vaihtoon  Thumb Uudempien autojen ajovakaudenhallinta (kenties automaattikin) menee eri moodiin kun 13nap. "perävaunun tunnistus" -signaalin saa..

Mulla ei yhdessäkään uudessa koukullisessa autossa sitten vuoden 2006 ole ollut kuin 13-nap. rasioita. Eikä vuoden 2001 jälkeen yhdessäkään vanhemmassa autossakaan  8)

Oletkos koskaan pakittanut isoa vaunua umpipimeässä - se on aika arpomista ilman apuria vaikka takasumaria ja automaatilla jarruvaloja polttelee  :P Aikoinaan vaihdoin -89 Kafiin pakkivaloihin 20W halogeenit, että näkisi - sitten nou-hätä..
Mulla on nykyisin kaikissa pikkukärryissäkin pakkivalot - ihan toistenkin takia, että ymmärtävät kulkusuunnan muuttuvan  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Onhan tota täysperää tultua pakiteltua vuodesta -85,puolikasta,linja-autoa ja nuppia :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View