Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvon 7-napainen 13-napaiseksi

<< < (2/37) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.09.2011     kello on 18:04 ---Noissa mikrokytkinmalleiss a se kytkin usein irtoaa takakautta ja on silloin helpommin puhdistettavissa tai mahdollisesti vaihdettavissa jos löytyy samanlainen.
Irroittaessa saat varautua siihen että poraat ruuvinkannat 6mm poralla pois ulkopuolelta, helpommassa tapauksessa mutteri kestää ja pultti katkeaa - voihan ne joskus auetakkin normaalisti ;D

Mulla ei oo jumittavaa mikrokytkintä vaan 40euron softa hoitaa takasumarin sammutuksen automaattisesti ;)


--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei irtoa rasia ilman poraa. Yritin ;)

Eikä ole poraa mukana niin täytyy ottaa auki
kun pääsee tuonne verstaalle.

Olipas minulle melkoinen yllätys koko pieni
nasta siellä pistorasiassa.

Oli täälläkin joku oikein kuvien kanssa kirjoittanut
näistä mikrokytkimen kera olevista, mutta en
edes kirveen kanssa löytänyt vanhaa kirjoitusta.

Jos tuo ei lähde toimimaan niin ilmeisesti kaupasta
saa uuden rasian.

K.E.V:
Eip oo mullakaan mikrokytkintä "kolhossa" vaan softa kuten Ossilla. Edellisessä Transporterissa ei yllättäen toiminut takasumuvalo leimalla  :o Ihmettelin... ja muistin sillä yhtä vaunua siirrelleeni kerran. Olipa mikrokytkin kops tai piikki jumissa. Ohitin koko kytkimen ja kaikki hyvin sen 7 napaisessa sen jälkeen. ;)

kaitsute:
Ohita se kytkin vaan. Pääset tulevaisuudessa helpommalla.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 14.09.2011     kello on 18:38 ---Juu, ei irtoa rasia ilman poraa. Yritin ;)

Eikä ole poraa mukana niin täytyy ottaa auki
kun pääsee tuonne verstaalle.

Olipas minulle melkoinen yllätys koko pieni
nasta siellä pistorasiassa.

Oli täälläkin joku oikein kuvien kanssa kirjoittanut
näistä mikrokytkimen kera olevista, mutta en
edes kirveen kanssa löytänyt vanhaa kirjoitusta.

Jos tuo ei lähde toimimaan niin ilmeisesti kaupasta
saa uuden rasian.

--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin olen jotakin sepustanut ja muutaman kuvankin ehkä laittanut naapurisivustolle asiasta. Keväällä tai viime syksynä, vanhalla muisti pätkii ainakin aikakäsitteissä

kimi:
Muisti palaa pätkittäin.

Autossa oli sähköongelmia ja moni asia jonka ei olisi pitänyt toimia kun kone ei käynyt toimi vaikka autossa ei ollut edes avainta virtalukossa, esim ikkunat ja peruutusvalo.

Ongelma oli pistokerasiassa, jatkuva + oli oikosulussa ja virta pääsi palaamaan sulakerasialle ja väärään sähköryhmään. Rasiaa mikrokytkimellä silloin haeskelin.  Ja tänä keväänä tuon korjasin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View