Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Syystreffit Padasjoella 23-25.9.2011

<< < (3/13) > >>

Haapaniemen Paroni:
Reilu viikko vielä ;) ilmottautumisia ;D ;D

AV64:
Messut jää väliin mutta telarantaan olis tarkoitus tulla.

Dorotea:
Vajaa viikko aikaa treffeihin ja vielä mahtuu mukaan. Itse jouduin jättämään Viron matkan 21-22.9 väliin, ettei jalka rasittuisi siellä. Näillä näkymin on tarkoitus kaikesta huolimatta tulla sinne, ellei nyt mitään järisyttävää takaiskua tule tervehtymiseen.

Joten nimiä vaan listaan, toki sinne voi ilman ennakkoilmottautumi stakin tulla. Mutta olisi mukava tietää suunnilleen osaanottaja määrä.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.09.2011     kello on 19:30 ---Vajaa viikko aikaa treffeihin ja vielä mahtuu mukaan. Itse jouduin jättämään Viron matkan 21-22.9 väliin, ettei jalka rasittuisi siellä. Näillä näkymin on tarkoitus kaikesta huolimatta tulla sinne, ellei nyt mitään järisyttävää takaiskua tule tervehtymiseen.

Joten nimiä vaan listaan, toki sinne voi ilman ennakkoilmottautumi stakin tulla. Mutta olisi mukava tietää suunnilleen osaanottaja määrä.

--- Lainaus päättyy ---

Doro ollan yhdessä siellä sitten rampoja itse jätän jumpatkit väliin , jotta voin sit irrotella siellä treffeillä ... mutta , jos ei kehtaa täällä kuuluttaa tuloaan...niin  voihan sitä vaikka dorolle yv laittaa tulostaan .. eikös ?

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.09.2011     kello on 19:36 ---Doro ollan yhdessä siellä sitten rampoja itse jätän jumpatkit väliin , jotta voin sit irrotella siellä treffeillä ... mutta , jos ei kehtaa täällä kuuluttaa tuloaan...niin  voihan sitä vaikka dorolle yv laittaa tulostaan .. eikös ?

--- Lainaus päättyy ---

Voi toki laittaa ja tulla ilmottamattakin mukaan sinne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View