Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot
Italia-Motor kokemuksia
MatsOnni:
Minulla on yli 300km matkaa Tampereelle, mutta muualle en mene jos Italia Motoriin pääsen, vaikka vähän ontuen. Toistaiseksi on tehty vain normaaleja ylläpitohuoltoja. Olen minä osaavia asentajia muuallakin nähnyt, mutta yrityksessä on jotenkin niin luotettava ja mukava ilmapiiri että ilkee kysellä vähän yksinkertaisempikin Ducaton käyttäjä.
smy:
Siellä käydään perushuollossakin auto läpi. Löytävät vikoja joita itse en ole edes huomannut, ja korjaavatkin yleensä samoin tein jos vaan aika antaa myöten.
Kiireisiä ovat etenkin kesä-aikaan. Olenkin asennoitunut siihen että varailen huoltoajat reilun kuukauden päähän jos ei akuuttia ole.
Ja ei ne minusta edes pahasti rokotakkaan, päin vastoin kun aikaa ei mene ihmettelyyn.
Siitä harvinainen paikka että korttimaksu ei käy. Joko lasku/tilisiirto tai käteinen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MotoVan - 16.02.2019 kello on 17:41 ---"Jos autosi on ulkomailta tuotu, tai ei muuten ole varustettu Suomen varusteilla, niin huolehdi, että autossasi on asian mukainen huohottimen lämmitys."
Mistäs tämän näkee ?
--- Lainaus päättyy ---
Sieltä voisi vaikka etsiskellä sähköjohtoja.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.02.2019 kello on 10:07 ---Sieltä voisi vaikka etsiskellä sähköjohtoja.
--- Lainaus päättyy ---
sinusta tulee hyvä korjaamon työnjohtaja.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.02.2019 kello on 10:07 ---Sieltä voisi vaikka etsiskellä sähköjohtoja.
--- Lainaus päättyy ---
Täähän on melkein kun aatelisten puheesta etsii juonen kokonaiskuvaa ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta