Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Mikä webasto/eberpacher malli ja missä vika?

<< < (3/5) > >>

kettunen:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.02.2019     kello on 10:42 ---Siis Eberikin on kranttu jännitteelle?

--- Lainaus päättyy ---
Joo no mulla ainakin, akut on suht uudet ja jos se seisoo ja käydään vain kaupassa n.6 km sivu niin puolen tunnin lämmitys on aivan liikaa. Verstaalle on 38 km. niin jos on pakkasta ,juuri ja juuri toimii puolen tunnin lämmityksellä.
Voihan se olla nokinenkin ens keväänä se selkiää kun avaan sen.
Ongelma on se ettei tuo paloilmapuhallin jaksa pyöriä aluksi kunnolla mikä vahvasti vittaisi likaisuuteen,tai laakereihin.
Terv.Toivo

rantaesa:
Googlettamalla "eberin minikello "löydät tuon kellon  käyttö-ohjeen

jip59:
Eipä ole ensimmäinen, toinen tai viideskään transitin alkuperäinen eberi jossa on "aivovamma" eli ohjainlaite sekoilee. Saattaa siis eri toimintoja heittää päälle ilman järjellistä järjestystä. Tuossashan on ohjainlaitteessa Fordin oma softa ja ohjainlaitteella on aika suolainen hinta.
Mun mielestä lämmittimen asennuspaikka on jotenkin käsittämätön moka autonvalmistajalta eli kuskin kohdalla auton alustassa kaiken suolakuran, veden ja lumen sotkettavana.

Karabiilisti:
mikäli lähtee tikittämään ja humisee muutaman sekunnin niin sillon on kv pumppu sökö.

kettunen:

--- Lainaus käyttäjältä: jip59 -  9.02.2019     kello on 18:23 ---
Mun mielestä lämmittimen asennuspaikka on jotenkin käsittämätön moka autonvalmistajalta eli kuskin kohdalla auton alustassa kaiken suolakuran, veden ja lumen sotkettavana.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen kyllä samaa mieltä, konehuoneestakin noin pienelle purkille ois paikka löytyny,esim. moottorin vas. puolen ilmanputsarin alapuolelta, voiskos sitä siirtää  eli oisko siirto helposti toteutettavissa? Ois ainakin  puhtaammassa paikassa.

Terv. Toivo

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View