Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Aloittelevan karavaanarin “virtatietoisuus”?
Karabiilisti:
Uudenkaravaanarin pitää olla varovainen aloituksessa...
jos marssii sinne caranaavaributiikki in ja istahtaa nahkasohvalle niin setä kysäisee eka paljonko vaunu saisi maksaa...
vastaat 30 000, setä tarjoaa kahvit ja esittelee kaikki hienoudet... tv, videot, cd, ilmastointi, sähkömarkiisi, uv lamput, baarivalot jne jne...
sitten kaivaa mallin jonka hinta on 39 000 ja suosittelee sitä... ja halpaa luottoahan on meillä saatavilla, pienellä korolla...
Karavaanilady:
Näin aloittelevana pitäisin systeemit mahdollisimman yksinkertaisina alkuun, ettei mene sormi suuhun kun(ei jos) ongelmia ilmaantuu... Tuo neuvo, että olisi hyvä olla ohjekirjat vaunun vehkeille, oli hyvä 👍.
Juu ihan en myyjän usosituksesta kaikkea hanki, ainakaan alkuun, ja siksi kyselenkin kokeneempien neuvoja, ettei minua viilattaisi ihan heti linssiin ja osaisin huomioida oikeita asioita vaunun valinnassa.
Ossi66:
Jos haluaa pitää asiat yksinkertaisina, ilman leirintäalueiden sähköjä, kannattaa aluksi miettiä onko se hiustenkuivaaja, mikroaaltouuni tai ilmastointilaite tarpeellisia ns. puskassa asuessa. Nuot tekevät yksinkertaisesta monimutkaisen. Ilman niitä pärjää yksinkertaisesti pelkällä akkuvoimalla vaikka useamman vuorokauden putkeen.
armas ujomieli:
Juuh, suosittelen ostamaan kaffipannun ja paistinpannun. Talvivaanarin edullisimmat varusteet on villasukat ja glögi tarvittaessa :P
Karavaanilady:
Tokikaan kaikkea ei tarvitse aina puskassa käyttää. Ilmastointi mietityttää siksi, että minulla voi olla/on kissa mukana ja jos lähden itse metsään samoilemaan ja kissa jää vaunuun kuumalla ilmalla, täytyy varmistua ettei se paistu...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta