Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Thetford vessan tiiviste.

<< < (5/6) > >>

Karabiilisti:
nooh...kyseessähän on pask-tankki...  :o

Tolleen se toimii tuolla kauempana...eka säiliö puhtaaksi kumihanskoissa ja sitten leikkaan turisteille salaattia.  :-X

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.01.2019     kello on 12:00 ---^^
Mulla koskaan kasetti ole noin p@skanen päällepäin ole ollut. Sisältäkin näytti siltä, että sittu olis unohtunu vuodeksi sisään - ilman kemikaaleja tottakait  Thumbd
Hygieenia hanskat "sormissa", mutta kuitenki paljaita ranteita ja hihoja myöten uitti pytyssä - tuubitarinoita taas..

--- Lainaus päättyy ---

Tää klippi tais olla napattu Hauskoista kotivideoista.

Olis ensin pessyt ulkoa ja sisältä tuon tankin. Jättänyt vaikka hanskat kokonaan pois ennen kuin tuollainen villatakki päällä uittaa hihoja pytyssä. Kädet saisi pestyä, mutta tuo villatakki joutaa jo kierrätykseen.

Työkalut Anttilan euron laatikosta. Mitä vaseliinia noihin kuuluu käyttää? Tavallisella vaseliinilla voipi tulla pytystä melko suttuinen. Tai jospa hän olikin käyttänyt moottorivaseliinia kun pytty oli niin musta sisältäkin.

Karabiilisti:
Noh...

tuossa teille puhdas tankki....

https://www.youtube.com/watch?v=tuM1g2AgFdM

Mutta nuo hanskat ja niiden käsittely....  :laugh:

megaman:
Siliconsprayta olen tuonne luukulle sumuttanut kerran vuoteen ja orkkis tiiviste toimii yhä -99 mallisessa.  8)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.01.2019     kello on 20:56 ---Mikäs teillä tiivisteitä syö?

Mulla yli 11 vuotta kestänyt alkuperäinen, eikä merkkiäkään viasta - ainiin mä voitelen sen talvea vasten oliiviöljyllä kun ohje käskee  8)

--- Lainaus päättyy ---
Alkuperäinen tankki ja edelliset omistajat eivät ole huoltaneet kasettia. Silikonispray on hyvä Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View