Tekniikkakeskustelut > Alde
3000:sen kaasulämmitys mykistyi.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.01.2019 kello on 11:28 ---Kehumani Alde 3000:n mykistyi kaasun osalta. Nokesi jonkun verran palokaasuaukkoa. Sitten sammuili silloin tällön. Nyt ei lähde tulille. Kaikki kuulostaisi pelaavan, mutta ei syty. Pitäneekö koko masina irroittaa että pääsee käsiksi palopäähän. Eihän tässä muuten, mutta kun luvassa kiristyvää pakkasta. Nyt Alden sähköpuoli lämmittää sen verran ettei vedet jäädy kaksoispohjassa.
..
--- Lainaus päättyy ---
No löysimpä kuvan mitä kauan etsin.
Nokes sen takia kun kosteus jääty ilman sisäänmenoaukkojen tukoksi.
Kuvassa olen jo poistanut osan jäästä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 1.02.2019 kello on 15:50 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon on saatavana varaosana lippa, joka tiputtaa kosteuden kauemmaksi seinästä.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 1.02.2019 kello on 15:50 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tässä lainauksessa on vahva perä asiaa. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 1.02.2019 kello on 18:30 ---Tässä lainauksessa on vahva perä asiaa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Lämmitin alkoi äsken antamaan turboääntä. Jää oli tukkinut ilman ottoaukkoa. Napsin jääkököt pois. :D
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 1.02.2019 kello on 18:44 ---Lämmitin alkoi äsken antamaan turboääntä. Jää oli tukkinut ilman ottoaukkoa. Napsin jääkököt pois. :D
--- Lainaus päättyy ---
koitappa vaikka pyykkipoika nokkasi tuohon ulkosalla niin että vesi valuu kauemmas niin voi olla että tekee jään pojasta alas päin. Ainakin turmassa auttaa ja on myytäväksi kaulus muistaakseni vapaaajan tarviketakossa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta