Tekniikkakeskustelut > Alde
3000:sen kaasulämmitys mykistyi.
Turhan Höpöttäjä:
Jo vain. Nyt pelaa. Sytytyskärkisarja tiivisteineen vaihdettu. Kiitos kovasti orgin spesialistille, mjo 33400:selle. Tervetuloa kunnon pakkaset, mieluummin pulska -30 astetta. Silloin meikäläinen vai maatakeuhottaa emännän vieressä, Alden tunnelmallisesti tohistessa. ;D ;D
palokurki:
Kuitenkin mieluummin kuuntelisit Truman tekniikan sointuja. :P
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 29.01.2019 kello on 21:09 ---Kuitenkin mieluummin kuuntelisit Truman tekniikan sointuja. :P
--- Lainaus päättyy ---
Mikä ettei, mutta nauhotettuna. :D
jus66si:
Sulla on tuo nimimerkki ihan harhaan johtava. Kun ainakaan minun silmään ei kyllä osunut yhtään"turhaa höpötystä", vaan pelkkää asiaa kuvineen, josta on hyötyä muillekin. Osatkin vaihtelit "tosi paikan tullen"paineen alla kylmän viileesti kuin pomminpurkaja Thumb Monella olisi hermo kirjaimellisesti kyrvähtänyt jo ulkolämpömittaria katsoessa nähdessään -28 :-\ :D
Ansaitsisit kyllä hienomman nimimerkin. Oikeesti. Varmaan on muitakin jotka samaa mieltä tästä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 30.01.2019 kello on 09:42 ---Sulla on tuo nimimerkki ihan harhaan johtava. Kun ainakaan minun silmään ei kyllä osunut yhtään"turhaa höpötystä", vaan pelkkää asiaa kuvineen, josta on hyötyä muillekin. Osatkin vaihtelit "tosi paikan tullen"paineen alla kylmän viileesti kuin pomminpurkaja Thumb Monella olisi hermo kirjaimellisesti kyrvähtänyt jo ulkolämpömittaria katsoessa nähdessään -28 :-\ :D
Ansaitsisit kyllä hienomman nimimerkin. Oikeesti. Varmaan on muitakin jotka samaa mieltä tästä.
--- Lainaus päättyy ---
Nimimerkki ei ole minun keksintö, vaan yhden karavaanari veljistämme. :)
mjo33400:n opastus oli vähintäänkin kuin tarpeen. Thumb
Yleensä kun kirjoittelen, niin kirjoittelen siksi, että kun joku vasta-alkaja lukee, niin saisi opastusta. Muutamalle vakituisesti sivuilla olijalle se ei käy, vaan hyökkäävät jatkuvasti valvojan säestyksellä. ::)
Yhteinen harrastus ja yhteiset sivut. Ihmeen paljon on vain kavereita, jotka purkavat pahaa oloaan täällä. :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta