Tekniikkakeskustelut > Alde

3000:sen kaasulämmitys mykistyi.

(1/9) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Kehumani Alde 3000:n mykistyi kaasun osalta. Nokesi jonkun verran palokaasuaukkoa. Sitten sammuili silloin tällön. Nyt ei lähde tulille. Kaikki kuulostaisi pelaavan, mutta ei syty. Pitäneekö koko masina irroittaa että pääsee käsiksi palopäähän. Eihän tässä muuten, mutta kun luvassa kiristyvää pakkasta. Nyt Alden sähköpuoli lämmittää sen verran ettei vedet jäädy kaksoispohjassa.
..

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.01.2019     kello on 11:28 ---Kehumani Alde 3000:n mykistyi kaasun osalta. Nokesi jonkun verran palokaasuaukkoa. Sitten sammuili silloin tällön. Nyt ei lähde tulille. Kaikki kuulostaisi pelaavan, mutta ei syty. Pitäneekö koko masina irroittaa että pääsee käsiksi palopäähän. Eihän tässä muuten, mutta kun luvassa kiristyvää pakkasta. Nyt Alden sähköpuoli lämmittää sen verran ettei vedet jäädy kaksoispohjassa.
..

--- Lainaus päättyy ---

Onko siellä jotain kuittauspainiketta siinä Alden yksikössä? Jos on jotain ylikuumenemista ja laukassut suojan. Eli jonkunlainen "reset"  tms. Painas sitä ja koittas uudelleen käymään.Tarkastaa vaan ensten että pullossa on kaasua. Mulla joskus on käynyt niin, että ostin vajaan pullon täytenä. Ja sitten loppu kaasu nopeammin kuin yleensä. Hetken pähkäilin että mitäs ihmett.... :-\ Kunnes hiffasin saaneeni vajaan pullon.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 26.01.2019     kello on 16:46 ---Onko siellä jotain kuittauspainiketta siinä Alden yksikössä? Jos on jotain ylikuumenemista ja laukassut suojan. Eli jonkunlainen "reset"  tms. Painas sitä ja koittas uudelleen käymään.Tarkastaa vaan ensten että pullossa on kaasua. Mulla joskus on käynyt niin, että ostin vajaan pullon täytenä. Ja sitten loppu kaasu nopeammin kuin yleensä. Hetken pähkäilin että mitäs ihmett.... :-\ Kunnes hiffasin saaneeni vajaan pullon.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, kyllä minä tarkistin nuo mainitsemasi. Poltinta ährään pois. Ahtaat on tilat. Soa tiijä miten paljon on purettava että  saan polttimen vedettyä pois.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.01.2019     kello on 17:55 ---Joo, kyllä minä tarkistin nuo mainitsemasi. Poltinta ährään pois. Ahtaat on tilat. Soa tiijä miten paljon on purettava että  saan polttimen vedettyä pois.
Ylikovan kommentti on tyypillinen "Kaikkien kaveri" kommentti.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Itse sain otettua polttimen pois irroittamalla lämmittimen kiinnitysruuvit lattiasta ja kääntämällä lämmitintä vähän sivuun, että polttimen mahtui vetämään ulos lämmittimestä. Kaikki lämmittimen letkut olivat kiinni, ja lämmitin toimi sähköllä korjauksen ajan.

mjo33400:
Siivosin älyttömät vastaukset pois kun eivät osuneet ollenkaan aiheeseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View