Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
O2-luokan asuntovaunut vapautuvat katsastuksista kokonaan
Lerssinen:
Minä kyllä ihan hyvin voin päristellä 80 luvun kamppeella vaikka myötäänsä, kermaperseet erikseen.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.01.2019 kello on 14:45 ---Toivottavasti ei toteudu tuokaan. Jarruttomia ja valovammaisia vaunuja tuo toisi liikenteeseen
--- Lainaus päättyy ---
Mikähän lienee eri kärryjen suhde liikenteessä?
Jarrulliset kärryt on pääasiassa ostettu käyttöön, joten niissä viat lienevät harvinaisempia.
Minua ainakin korpeaa se, että katsastus maksaa san kun autolla mutta valot on käytännössä ainoat mitä katsotaan.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.01.2019 kello on 19:14 ---Mikähän lienee eri kärryjen suhde liikenteessä?
--- Lainaus päättyy ---
Ja noissa jarruttomissa pulkissa kun ei tarvitse olla edes talvirenkaita, vaan silti 100km/h saa painella menox = eipä ole kummoinen juttu moinen O2:n leimavapautus tämän rinnalla 8)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.01.2019 kello on 20:10 ---Ja noissa jarruttomissa pulkissa kun ei tarvitse olla edes talvirenkaita, vaan silti 100km/h saa painella menox = eipä ole kummoinen juttu moinen O2:n leimavapautus tämän rinnalla 8)
--- Lainaus päättyy ---
Puhhut vähän mutta asiaa! Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.01.2019 kello on 20:10 ---Ja noissa jarruttomissa pulkissa kun ei tarvitse olla edes talvirenkaita, vaan silti 100km/h saa painella menox = eipä ole kummoinen juttu moinen O2:n leimavapautus tämän rinnalla 8)
--- Lainaus päättyy ---
Minkämoista olis ajaa 3500kg kärry perässä ilman jarruja...
Mulla ei ole kokemusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta