Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut ihaa 23 Jan 2019
  • Muistan tämän silloin joulun aikoihin kun itse en ollut ensimmäisten joukossa tänne tulossa vaikka siellä infossa moni heti hyppäsi uuteen.. 13.1.2011 liitytty ja ”jäsennumero” 84.

    Halusin uskoa vielä tuolloin tiukasti että info selviää..
  • #32 kirjoittanut Ossi66 23 Jan 2019
  • Muistan tämän silloin joulun aikoihin kun itse en ollut ensimmäisten joukossa tänne tulossa vaikka siellä infossa moni heti hyppäsi uuteen.. 13.1.2011 liitytty ja ”jäsennumero” 84.

    Halusin uskoa vielä tuolloin tiukasti että info selviää..

    Samana päivänä taisin itse tehdä siirron - 103.  ;D
  • #33 kirjoittanut Raksaus 23 Jan 2019
  • Jonnet ei muista edes koko infoa. 4124! Lähes siis yhtä paljon kuin teillä muilla yhteensä.
  • #34 kirjoittanut Kare 23 Jan 2019
  • Terve!
    Onkohan tuolt alust joku pois lähteny, ko mul o noi iso numero. ::) ;)
  • #35 kirjoittanut Tarvasjoki 24 Jan 2019
  • Rupee jo olemaan samat kehut ku tolla toisella saitilla oon muita pare kun on pienempi liitymis numero .
  • #36 kirjoittanut K.E.V 24 Jan 2019
  • Rupee jo olemaan samat kehut ku tolla toisella saitilla oon muita pare kun on pienempi liitymis numero .
    En ole vielä huomannut kenenkään kehuneen sillä  ;)
  • #37 kirjoittanut Teukka-74 24 Jan 2019
  • Näin on. Harvoin kuulee että pienellä kehutaan....
  • #38 kirjoittanut Ossi66 24 Jan 2019
  • Eikös tämä tarkoita, mitä pienempi numero, sitä helpommin olet höynäytettävä uskon asioissa. ;D
    Osa uskoi heti ettei Infolla ole tulevaisuutta ja toiset tulivat uskoon sitten hieman myöhemmin :)
  • #39 kirjoittanut mjo33400 24 Jan 2019
  • Moni halusi vain varmistaa, että jatkuvuutta on, kuten tämän foorumin tekijäkin. ;)
  • #40 kirjoittanut ktako 24 Jan 2019
  • Joutavanpäiväinen aihe. No tulipahan sanottua :-X
  • #41 kirjoittanut JuhaL 24 Jan 2019
  • Oma numero 295 huhtikuun lopusta 2011.
    Omaa numeroa haarukoidessa huomasi, että paljon on jäseniä pudonnut välistä pois ja paljon on myös ei enää pitkään aikaan aktiivisia.
  • #42 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 24 Jan 2019
  • Oma numero 295 huhtikuun lopusta 2011.
    Omaa numeroa haarukoidessa huomasi, että paljon on jäseniä pudonnut välistä pois ja paljon on myös ei enää pitkään aikaan aktiivisia.
    Harmi toi Perho-Ukko, jostain puukoista tulee riitaa :-[
  • #43 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 24 Jan 2019
  • Harmi toi Perho-Ukko, jostain puukoista tulee riitaa :-[

    Ite riitansa aiheutti.  :(
  • #44 kirjoittanut seppoko 03 Jan 2020
  • Missähän numerossa nyt mennään ?

    Tänään liittynyt numero  7461
  • #45 kirjoittanut mattikoo 03 Jan 2020
  • Eikös tämä tarkoita, mitä pienempi numero, sitä helpommin olet höynäytettävä uskon asioissa. ;D
    Osa uskoi heti ettei Infolla ole tulevaisuutta ja toiset tulivat uskoon sitten hieman myöhemmin :)

    Toisilla usko on tosiaan vahvempi kuin toisilla. Infoon rekisteröidyin joskus 2007, tänne vasta 2016.  :)
    No, okei. Tuohon väliin mahtuu passiivisempaa kautta. Pari vuotta kokonaan ilman kulkinetta, lasten teinivuodet, jne.
    Sitten tuli hiljalleen uudesti syntyminen.   :D
Sivuja:
Toiminto