Tekniikkakeskustelut > Alde

Nestekiertolämmitteisen kulkimen energian säästö

<< < (18/26) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  5.02.2019     kello on 20:07 ---Miten meinasit kytkeä, jos vastukset on normaalisti 1050 sekä 2100 wattia ja kytkentä tehdään ykkösellä pienempi, kakkosella isompi ja kolmosella molemmat.

Mites muuten se vaihto onnistuu ilman ohjauspaneelin muutoksia, jos kytkentäjärjestys on edellä mainittu. 🤔

--- Lainaus päättyy ---

Elä hyvä mies minulta kysy. Orgissa on spesialisti joka tietää, eikä arvuuttele. Edellisellä sivulla on periaate, kuinka homma tehdään. Minulla vastusremontti on vasta keväällä, silloin lorotan nesteet pois ja puuhastelen muutakin, joita ei voi nesteet päällä tehdä. :D

mjo33400:
Kaikki Alde 3010 piirilevyt joita olen korjaillut ( niitä on paljon ) ovat olleet 3kw:sia. Lämmittimessä on kaksi vastuspaikkaa eli 2kw:ssa on kaksi 1kw:n vastusta ja toinen vaihdetaan 2kw:ksi. Miten vastus R67 liittyy asiaan, sitä en tiedä kun en ole kokeillut. Minulla on kaksi vatuspakettia palopesineen ja molemmissa on 1kw ja 2kw vastukset. Mitä teksti " Resistor to cut when only use 2kw " tarkoittaa, liittyykö jotenkin asiaan. Vastus R67 on vasemmalla olevan jäähdytyspellin alla. Onko 2kw lämmittimissä sitä ollenkaan. Alde 3000:sen ja 3010:n vastusremontti on hieman erinlainen keskenään.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.02.2019     kello on 18:51 ---Tottakai saa.

--- Lainaus päättyy ---

Kun tässä on takana nuo tekijänoikeudellise t asiat, siksi kysyin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  7.02.2019     kello on 22:50 ---Kun tässä on takana nuo tekijänoikeudellise t asiat, siksi kysyin.

--- Lainaus päättyy ---

Fiksua toimintaa. Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.02.2019     kello on 18:51 ---Tottakai saa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuommoiset tein sinne:

https://karavaanari.org/wiki/index.php/Alde_3000_2kW_muutos_3kW

https://karavaanari.org/wiki/index.php/Alde_3010

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View