Tekniikkakeskustelut > Alde
Nestekiertolämmitteisen kulkimen energian säästö
kimi:
Ok. Mulla oli käsitys, että molemmat olette jo eläkkeellä
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.01.2019 kello on 22:14 ---Sen verran huomautan, että tossa kuvassa ei paljon auta jos hieman pienentää lämpöa kun se ei ole edes päällä. Vettä tossa vain lämmitetään. :D
--- Lainaus päättyy ---
Termostaatin säätimen pyöräytystä nyt tietenkin tarkotin ::)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2019 kello on 20:43 ---Voe tokkiisa. Peruslämpö tulee patteriverkostosta. Ei murheita.
--- Lainaus päättyy ---
Onko tuo peruslämpö sitten riittävä? Jos yleisten alueiden lämpö tippuu 5 astetta pistelämmittimestä huolimatta, on seinissä jo paljon turhan kylmää pintaa.
Minä luotan kyllä aldeen. Illalla saa automaattisesti pudottaa lämmön 18.5 asteeseen ja aamulla nostaa puoli kahdeksan jälkeen taas kahteenkymppiin. Kun lämpö alkaa nousta, tulee sängyssä hetken aikaa kuuma, kun pattereita on sängyn kaksi vierustaa täynnä, niin sitä sitten tietää nousta kahvin keittoon ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.01.2019 kello on 23:06 ---Ok. Mulla oli käsitys, että molemmat olette jo eläkkeellä
--- Lainaus päättyy ---
Joo, ja toinen asia on että meikäläisen rahavarat ei anna puolta vuotta reissata ympäri eurooppaa. Ne jotka menee jonnekkin aurinkorannalle vötköttämään, on eri immeisiä. Kaksi kolme yötä paikassaan on maksimi. Tältä alueelta lähti muutama pariskunta Portukaliin useaksi kuukaudeksi, mutta se ei ole meidän juttu. Jos aurinkoa kaipaan, kesällä sitä saa mökillä nahkan ruvelle. Sitten vielä että, puuhastella pittää.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 17.01.2019 kello on 23:45 ---Termostaatin säätimen pyöräytystä nyt tietenkin tarkotin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä sen ymmärsin, oli vaan pakko mainita. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta