Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Karavaanialueiden hinnankorotukset

<< < (10/15) > >>

Arska:
Miten mulle tuli joku lukihäiriö, luin että Mutaranta, mutta Virpin jutusta päätellen se onkin aika oikea nimi. . Itse en oo siellä käynyt, tosin ei mulla ole hajuakaan missä päin Suomea6se sijaitsee. Enkä viitsi edes kuuklettaa, taidan jättää siellä käymättä.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 17.01.2019     kello on 10:23 ---Miten mulle tuli joku lukihäiriö, luin että Mutaranta, mutta Virpin jutusta päätellen se onkin aika oikea nimi. . Itse en oo siellä käynyt, tosin ei mulla ole hajuakaan missä päin Suomea6se sijaitsee. Enkä viitsi edes kuuklettaa, taidan jättää siellä käymättä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on minun mielipiteeni.Ainaha n kannattaa käydä itse toteamassa mikä fiilis itselle henk koht jää.
En muutenkaan mene lähialueille..miks menisin??
Alueilla ollaan ..kun koti liian kaukana.

Yusuf:
Vesimittarit ovat pakko asentaa uusiin taloihin ja vanhoihin putkiremontin yhteydessä. Vika onkin omistajissa ja vanhoissa jäärä isännöitsijöissä, kun ostavat vain mittarit eikä järjestelmää. Itse asennutin järjestelmän valvomaani yhtiöön ja sen lukeminen hoituu netissä kun kulutieto menee isännöitsijän järjestelmään. Kokemuksesta tiedän, että yksi nuori neito kuluttaa vähintään kaksi kertaa enemmän vettä kuin miespuolinen asukas.

virpimu76:
Omasta kokemuksesta tiedän että pitkiä paksuja hiuksia ei pestä yhtä nopeasti kuin lyhyitä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 17.01.2019     kello on 11:27 ---Omasta kokemuksesta tiedän että pitkiä paksuja hiuksia ei pestä yhtä nopeasti kuin lyhyitä.

--- Lainaus päättyy ---

Ja kun ne pesee kax kertaa päivässä....    ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View