rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Karavaanialueiden hinnankorotukset  (Luettu 17504 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:12
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #45 : 17.01.2019 kello on 10:23 »
Miten mulle tuli joku lukihäiriö, luin että Mutaranta, mutta Virpin jutusta päätellen se onkin aika oikea nimi. . Itse en oo siellä käynyt, tosin ei mulla ole hajuakaan missä päin Suomea6se sijaitsee. Enkä viitsi edes kuuklettaa, taidan jättää siellä käymättä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #46 : 17.01.2019 kello on 11:08 »
Miten mulle tuli joku lukihäiriö, luin että Mutaranta, mutta Virpin jutusta päätellen se onkin aika oikea nimi. . Itse en oo siellä käynyt, tosin ei mulla ole hajuakaan missä päin Suomea6se sijaitsee. Enkä viitsi edes kuuklettaa, taidan jättää siellä käymättä.
Tuo on minun mielipiteeni.Ainaha n kannattaa käydä itse toteamassa mikä fiilis itselle henk koht jää.
En muutenkaan mene lähialueille..miks menisin??
Alueilla ollaan ..kun koti liian kaukana.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.03.2024 kello on 21:12
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #47 : 17.01.2019 kello on 11:20 »
Vesimittarit ovat pakko asentaa uusiin taloihin ja vanhoihin putkiremontin yhteydessä. Vika onkin omistajissa ja vanhoissa jäärä isännöitsijöissä, kun ostavat vain mittarit eikä järjestelmää. Itse asennutin järjestelmän valvomaani yhtiöön ja sen lukeminen hoituu netissä kun kulutieto menee isännöitsijän järjestelmään. Kokemuksesta tiedän, että yksi nuori neito kuluttaa vähintään kaksi kertaa enemmän vettä kuin miespuolinen asukas.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #48 : 17.01.2019 kello on 11:27 »
Omasta kokemuksesta tiedän että pitkiä paksuja hiuksia ei pestä yhtä nopeasti kuin lyhyitä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #49 : 17.01.2019 kello on 11:48 »
Omasta kokemuksesta tiedän että pitkiä paksuja hiuksia ei pestä yhtä nopeasti kuin lyhyitä.

Ja kun ne pesee kax kertaa päivässä....    ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #50 : 17.01.2019 kello on 11:53 »
Ja kun ne pesee kax kertaa päivässä....    ;D
Taas karattiin aiheesta ??? Mutt ei pestä  2x päiväs. Tyttärellä kaunis pitkä ja  paksu letti. .kestää pesu pidempään ku mammalla.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #51 : 17.01.2019 kello on 12:21 »
soon pesu minuutin ja kuivaus kaks.
jenkkisiili....  8)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #52 : 17.01.2019 kello on 13:42 »
Vesimittarit ovat pakko asentaa uusiin taloihin ja vanhoihin putkiremontin yhteydessä. Vika onkin omistajissa ja vanhoissa jäärä isännöitsijöissä, kun ostavat vain mittarit eikä järjestelmää. Itse asennutin järjestelmän valvomaani yhtiöön ja sen lukeminen hoituu netissä kun kulutieto menee isännöitsijän järjestelmään. Kokemuksesta tiedän, että yksi nuori neito kuluttaa vähintään kaksi kertaa enemmän vettä kuin miespuolinen asukas.

On kyllä tyhmyyttä, jos ei mittareita lueta mikäli ne on asennettu. Vesimaksut vanhoissa taloissa on aivan älyttömän isot, mikäli maksetaan henkilömäärän mukaan. Alkaa olla parhaimmillaan yli 20 euroa / hlö /kk. Siinä 5 henkinen perhe maksaa 100 euroa kuussa pelkästä vedestä. Maksakoon se kuka kuluttaa oikeasti.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2019 kello on 13:50 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:52
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #53 : 17.01.2019 kello on 14:02 »
Niin että vesimittarin joka kulkimeen että hinta kulutuksenmukaan eikä pään mukaan?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:24
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #54 : 17.01.2019 kello on 14:17 »
On kyllä tyhmyyttä, jos ei mittareita lueta mikäli ne on asennettu. Vesimaksut vanhoissa taloissa on aivan älyttömän isot, mikäli maksetaan henkilömäärän mukaan. Alkaa olla parhaimmillaan yli 20 euroa / hlö /kk. Siinä 5 henkinen perhe maksaa 100 euroa kuussa pelkästä vedestä. Maksakoon se kuka kuluttaa oikeasti.

Off-Topic:
Pääkaupunkiseudulla kulutetaan vettä n 140l/hlö/vrk. Aika tarkkaan i cbm ja kuutiohinta n. 2,20€. Tähän lisätään hulevesimaksu ja kk maksut. Pelkkään veteen kuluu runsas 10/hlö/kk. Veden lämmitykseen käytetään jonkun laskelman mukaan 40% energiakuluista. Vuosia sitten näin laskelman jonka mukaan Espoossa veden laskennallinen hinta oli yli 17,./hlö/kk.
Meillä maksetaan 15€/hlö/kk ja kerran vuodessa tasataan, aina ollaan jouduttu maksamaan lisää, viime vuodelta luokkaa 80.-.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #55 : 17.01.2019 kello on 15:30 »
kollektiivi vesilasku on hirvee juttu...
siellä ne nautiskelee tunnin kuumassa suihkussa kun naapurit maksaa laskun...  :o :o :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #56 : 17.01.2019 kello on 15:44 »
kollektiivi vesilasku on hirvee juttu...
siellä ne nautiskelee tunnin kuumassa suihkussa kun naapurit maksaa laskun...  :o :o :o
Ja tiedä vaikka jatkavat sukua vielä siihen hintaan ;) ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:09
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #57 : 17.01.2019 kello on 17:07 »
kollektiivi vesilasku on hirvee juttu...
siellä ne nautiskelee tunnin kuumassa suihkussa kun naapurit maksaa laskun...  :o :o :o

Yksi syy pysyä kaukana kerrostaloista.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:45
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #58 : 17.01.2019 kello on 18:36 »
Yksi syy pysyä kaukana kerrostaloista.
Paitsi jos tykkää kuumasta suihkusta.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.01.2024 kello on 18:37
Vs: Karavaanialueiden hinnankorotukset
« Vastaus #59 : 17.01.2019 kello on 19:57 »
Olisi kovin ikävää jos joka oven takana olisi jokin purkki johon pitäisi laitta hiluja käytön mukaan. Varmaan yksinkertaisin ja reiluin tapa olisi poistaa maksut vrk/yksikkö ja muuttaa vrk/hlö.
Esim. 5€/vrk/hlö sis. valosähkön.