Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Lohkolämmitin, kuinka kauan päällä?

<< < (23/38) > >>

Knaus-90:
Mulla kerrostalossa, siirto 15.60€ veroineen kk, sähkö 8€ kk.

Kumisimo:
TänäKIN aamuna oli mukava lähteä liikkeelle  kun raaski uhrata 10 senttiä sähköön; vajaan tunnin oli lohkis ja sisälämmitin päällä, ei ollut lasit huurussa autossa eikä kuskilla.
-16 mittarissa, tunti riittää lämmitykseen oikein hyvin tällä kelillä.

Turhan Höpöttäjä:
-24 mittarissa. Voorti pyörimään, istuinlämmitys päälle, lumet pois katolta, ee muuta kun taipaleelle...    ...Ilman piuhasulkeista, laiska kun oon.  ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.01.2019     kello on 14:42 ---Ja siirto 60€...?

--- Lainaus päättyy ---
Siirtomaksu on kaiketi vastikkeessa....

Aikoinaan laskutus perustui huoneiston neliöihin. Taloyhtiö teki päätöksen ja hankki käytetyt sähkömittarit jokaiseen huoneistoon. Sähkön toimittaja saa vain yhden luettavan mittarin. Me huoneistossa luemme itse lukeman ja ilmoitamme sen taloyhtiölle.
Tämä on vähän samanlainen malli, kuin jos olisi camping alueella ja autossa/vaununussa olisi oma mittari.
Isännöitsijä on kertonut, että tämä malli on huomattavasti edullisempi. Nyt sähköyhtiö lukee vain yhden päämittarin n. 120 huoneistomittarin sijaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.01.2019     kello on 17:07 ----24 mittarissa. Voorti pyörimään, istuinlämmitys päälle, lumet pois katolta, ee muuta kun taipaleelle...    ...Ilman piuhasulkeista, laiska kun oon.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mun naapuri aikoinaan kerrostalon parkissa ilkkui, kun lämmitin autoani jo nollakelissä...

Eräänä aamuna oli tulipalopakkanen ja viereisessä ruudussa naapurini kehui hyvää käynnistyvyyttä. Kyllä se käynnistyikin, mutta alkoi öljyä valumaan alle. Kurkattiin konehuoneeseen ja kas, muovinen öljykorkki oli pullahtanut pois venttiilikopasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View