Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Terapiahallit

<< < (6/7) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.01.2019     kello on 13:36 ---Auts, niissä näkyykin olevan yhtiölainat lisänä - hieman jo ihmettelin halpaa hintaa.
Mutta tuokin on siinä rajalla, kannattaako maksaa vuokraa, jos aikoo pitää tallia vähintään 10 vuotta.

Jos ostaa/vuokraa maapalan metsän reunasta jostain ylikiimingistä tai tyrnävältä, sinne kyllä saisi 30 neliön lämpimän tallin neljälläkympillä, vaikkei kauhesti itse tekisi - minä uskon  ;D
Tai jos ostaa jonkin valmiin vanhemman  ;)
Mutta se ei sitten ole keskustassa  :(

--- Lainaus päättyy ---
Ei sen keskustassa tarvitse olla mutta ajattelin max n.15km päässä isolta kirkolta. Ideana ihan hyvä.

Aakku:
Mitäs tuollaisessa terapiahallissa pitäis tehdä sitten...?

Mulla on pihassa monta terapiahallia, mutta en niissä kyllä oikein tekemistä keksi. Ainoa on puolilämmin talli museoautoille, jossa hiukka tulee fiilisteltyä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.01.2019     kello on 17:49 ---Mitäs tuollaisessa terapiahallissa pitäis tehdä sitten...?

--- Lainaus päättyy ---

Siellä voisi vuoleskella vaikka puu-ukkoja, kuten Vaahteramäen Eemelikin aikoinaan...   
 ...Kyllähän jonkunlainen verstashuone olisi mukava olla. Itselläni on mökillä ja toinen entisellä työpaikalla. No, auton romuja ei niihin mahdu, eikä ole tarpeenkaan. Nyt kunnollinen kulkimen pesupaikka olisi hyvä. Henkilöauto peseytyy kun ajaa rapakoihin.  ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.01.2019     kello on 17:49 ---Mitäs tuollaisessa terapiahallissa pitäis tehdä sitten...?

--- Lainaus päättyy ---

Yhdellä orgilaisella on tuollainen. Edit: halliosake meinaa, siitähän puhutaan. Matkailuauto sopii sisälle ja halliin voi tehdä yläkerran, sinne huoneen lisäksi vaikkapa vessan ja suihkun. Voi vaikka asua tilapäisesti.

Ossi66:

--- Lainaus päättyy ---

Minä teen nyt omassa tallissa pääasiassa puutöitä, kun puutyötila yläkertaan on vaan vielä suunnitteluasteella . Kun puuhommat saa tallista pois, voisi laitella viimeinkin vaikka mopoprojekteja ja joku harrasteauto jossain vaiheessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View