Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Suomi-Mersu

<< < (2/3) > >>

K.E.V:
Kai niitä on kaikenlaisia. Aikoinaan sanoi yksi autoja maahantuova henkilö. "Pakkoko niitä on ostaa Hampurin tavara-aseman takaa nahkatakkisilta miehiltä"
Itse olen 15v viime vuotta ajanut maailmalta haetuilla . 3 h-autoa , pari pakua ja tulihan kyydissä moottoripyöräkin. Ei vielä valittamista.

Ossi66:
Tuon mun linkkaaman puljauksen oli tehny ihan suomalaiset ruotsista tuonnin jälkeen. 
Jos on jonkun käytettynä tuomaa ostamassa, kannattaa haarukoida tuontiajalta nuot autoveropäätökset, niin ei harmita niinpaljoa jälkeenpäin.

K.E.V:
Hakee itse niin selvempää

Alan:
Mieluummin ostin saksalaisesta merkkiliikkeestä kuin suomalaisesta. Asenne jotain ihan muuta, pienet viat korjattiin mukisematta ja iso huolto sisältyi hintaan, kerrottiin vasta kun hinta oli sovittu.

Perussyy kuitenkin oli se, että suomalainen merkkiliike hakee omat vaihturinsa Saksan isoista huutokaupoista eikä merkkiliikkeestä. Omastani käytettyjen tarjonta oli erittäin vähäistä. Saksasta löytyi tasan mieluinen siten, että lopullinen hintalappu oli useamman tonnin pienempi.

Vaatii vähän perehtymistä ja uskallusta tietenkin. Takuu helpottaa.

Hauska juttu noista eteläpohjalaisista mersuista. Paikallinen huumori son maan kuulua.  :laugh:

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  4.01.2019     kello on 06:18 ---

--- Lainaus päättyy ---

No ni, nonii, mitä mie oon sanonu. Tänhä mie oon arvannu ja tienny koko ajan. Kyllä se Suomimersu on paljon parempi kuin muut. ;D

Eiks kaiken lisäks niihi kaikkiin ulkomaan malleihin vieläpä asenneta ne turkkilaisten säätämät mittaristotkin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View