rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus  (Luettu 4508 kertaa)


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #1 : 3.01.2019 kello on 22:43 »
Keskimmäistä jalkaa ei ole. ;) Tuollaisen keskelle asennettavan tangon olen kyllä hommannut. Sillä saa ainakin minun pussimarkiisin hieman paremmin pingotettua. En tiedä sitten "pakolliduudesta".

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #2 : 4.01.2019 kello on 07:53 »
Omnistorin ohjeista olen lukenut, että keskituet kuuluvat yli 3.5m markiiseihin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:48
  • Savo
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #3 : 4.01.2019 kello on 08:26 »
Itsellä on neljämetrinen Onmistor markiisi ja tuo keskitanko on ehdoton. Ei roiku markiisi niin pahasti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:35
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #4 : 4.01.2019 kello on 23:52 »
Mulla 5,5m markiisi ja yksi keskituki/pingotustanko löytyy. Ero kyllä huomattava Thumb
Tosin mielessä käynyt jopa toisenkin tukitangon laitto, saisi vielä paremmin pingotettua.

Parina tuulisempana päivänä olisi ollut käyttöä sille kolmannelle jalallekkin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 06:56
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #5 : 5.01.2019 kello on 00:32 »
Viime Jussin sateisessa olisi tuo keskituki pelastanut markiisin romahduksen auton kylkeen.  Herättiin aattona aamulla hirveään jysäykseen kun markiisi rysähti auton kylkeen. Oli markiisin kaato jäänyt liian pieneksi ja kaatosade täytti markiisin pussiksi ja tankojen kiinnikkeet petti. Onneksi oli liinoilla kiinni puissa jotka jarruttivat markiisia ettei tullut isompia vaurioita auton kylkeen.
Jos keskituki olisi ollut hommattuna niin olisi tuoltakin vahingolta todennäköisesti säästytty. (En ollut ainoa jolle tuo sattui Jussin sateisessa, oli noi nivelet jonkin aikaa Suomesta loppu).

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.02.2022 kello on 09:32
  • Vasta-alkaja
Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
« Vastaus #6 : 5.01.2019 kello on 08:36 »
Kappas, hyvä keskustelu. Nyt taidan tietää, mihin ne auton mukana tulleet putkenpätkät voisi yrittää tunkea..

  • Vieras
  • Vs: Thule Omnistor lisävarusteiden tarpeellisuus
    « Vastaus #7 : 9.02.2019 kello on 09:47 »
    Kattoon tuleva keskimmäinen hyvä, ei ole käytetty edes kaatoja kun 4 metrisessä jää niin pienet taskut katolle. Keskimmäinen pystyjalka tarpeellinen vain etuseinäkkeen kanssa josta tulee painoa.