rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Fiat/Ford hytti  (Luettu 4141 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:47
  • Knaus Eifelland
Vs: Fiat/Ford hytti
« Vastaus #15 : 4.01.2019 kello on 14:36 »
Omassa Boxerissa/Ducatossa lämpötilan säätäminen ajossa sopivaksi on äärimmäisen vaikeaa.

Mulla oli aikoinaan uusi P100 Ford, jossa toinen jalka oli jäässä ja toinen tulessa.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:54
  • seniori
Vs: Fiat/Ford hytti
« Vastaus #16 : 4.01.2019 kello on 16:50 »
Ducato 06:  kääntöpenkit liian korkeat (akku alla) ja tuulilasin yläreuna liian alhaalla, viikset liian kaukana ohjauspyörästä, käsijarrun kahva otti usein turvavyöhön.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:08
Vs: Fiat/Ford hytti
« Vastaus #17 : 4.01.2019 kello on 17:01 »
Transiitin ajoergonomia sopii ainakin minulle (182cm) ja pidän penkin yläasennossa molemmista päistä vaikka on kääntölevyt alla. Kohtalaisen monipuoliset säädöt ja ei vaimokaan (162cm) ole yhdessäkään Transiitissa valittanut ajoasennosta mitään, hänellä ollut pakuja useita.

Fiateissa joita olen ajanut polkimet ovat olleet lähekkäin ja luonnollista ajoasentoa en ole löytänyt. Tuo poljinten ongelma on muissakin merkeissä, vuokrasin Renault Masterin yhdeksi viikonlopuksi ja ihmettelin alamäessä kun tuntui nihkeältä, no jalka oli sekä kaasu- että jarrupolkimen päällä.

Transiitin ilmasuuttimet on surkeat sekä tuulilasille, että sivulaseille. Lämmitettävä tuulilasi joka löytyy useimmista pakettiautoista on hyvä, asuntoautoissa en ole näitä nähnyt

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 22:14
Vs: Fiat/Ford hytti
« Vastaus #18 : 5.01.2019 kello on 17:52 »
Meillä oli edellinen auto Transit.  Siinä sai mielestäni ihan ok asennon kuskin paikalta oon kuitenkin 191 pitkä. Transu oli 2002 mallin , siinä ei oikeataan muuta hytissä huonoa kuin vaihdekeppi penkkien välissä. No äänekäshän se oli mut olihan sillä jo ikääkin. Nyt tän hetken autona Dukato - 11 mallin.  Mielestäni juurikin noi polkimet mielestäni liian lähekkäin. Saan hyvän ajoasennon myös Dugatossa. Jos autossa olis sisäpuoliset integroidut verhot, niin silloin kiskot haittaisi näkyvyyttä tuulilasin yläreunassa. Äänieristettä pitäis kuitenkin laittaa pohjalevyyn sekä molempiin oviin 13 mm vahvaa Armaflexiä tarkoitus laittaa. Hyvä kosteuden kestävyyv sekä erinomainen ääneneristys kyky. Käytetää esim. teollisuuden ilmastointiputkien eristämisessä. A- pilaritkin voisi ehkä eristää. Kylmä kun tuolta tuntuu tulevan kovastikkin sisälle.