Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Autonsa vaihtaneelle yllätyskulut vanhan auton piilevästä viasta.

<< < (11/14) > >>

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.12.2018     kello on 21:34 ---Niin sen ymmärrän, mutta mahtaako kestää oikeudessa...?

--- Lainaus päättyy ---
Miksei kestäisi, siksihän sitä niin paljon tehdään.  Myyjä on yksityinen.
Itse ainakin kierrän kaukaa nuo "auto on myyntitilissä", "myydään asiakkaan lukuun, ei vaihtoa" ym. ilmoitukset koska on varsin hyvä syy olettaa että kyseessä on viallinen ajopeli.

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 29.12.2018     kello on 21:54 ---Miksei kestäisi, siksihän sitä niin paljon tehdään.  Myyjä on yksityinen.
Itse ainakin kierrän kaukaa nuo "auto on myyntitilissä", "myydään asiakkaan lukuun, ei vaihtoa" ym. ilmoitukset koska on varsin hyvä syy olettaa että kyseessä on viallinen ajopeli.

--- Lainaus päättyy ---

Pitää tiedostaa että ostaa samoilla ehdoilla kuin nettiautosta ostaessa matti meikältä.
Ostohousut kun on jalassa monesti järki unohtuu  ::)

Tarkoin autokauppa mulla oli kun ostin nykykulkineen liki 10v sitten ns. henkselimieheltä. Hyvä kauppa oli vaikka talvirenkaat jäi saamatta.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 29.12.2018     kello on 20:02 ---3v sitten vaihdoin AutoAritassa Plussa Golfin (1.4 TSI+DSG) Fiat fiorinoon, kerroin kyllä kaikki suuret öljynkulutukset, jokapaikan ruostumiset ja että auto on ihan p*ska, kuitenkin jakoketjuremontti lisukkeineen oli tehty, sain mielestäni ihan hyvän vaihtohinnan, eikä ole perästä kuulunut mitään, sääliksi vain kävi sitä joka sen auton erehtyi ostamaan.

--- Lainaus päättyy ---

Aritaan se meikäläisenkin p*ska Sitikka meni vaihdossa, autoliike edes vilkaissut vaihtariani, hinta suoraan koneelta, nimet paperiin, avainten vaihto myyjän kanssa ja ei kun onnea uuden auton ostosta. Tiedä sitten mihin nippuun ja kelle jobbarile tuokin sitruuna lopulta myyntirivistöön päätyi, mutta minun ongelmanihan se ei enää ole. Autokauppias kun ei pätkääkään välitä mitä vaihdossa saa, niin en minäkään välitä mitä vaihdossa sinne tyrkkään ^-^

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 29.12.2018     kello on 21:54 ---Miksei kestäisi, siksihän sitä niin paljon tehdään.  Myyjä on yksityinen.

--- Lainaus päättyy ---

Paljon tehdään erilaisia rikoksia ja muuta laitonta, mutta eivät ne silloinkaan laillisia ole mahdollisesta suuresta määrästä johtuen.

Autoliikkeen tiloissa myytävä, autoliikkeen ilmoittama ja myymä auto, papereissa pikkupräntillä "myytitiliauto" ja liikkeen vastuut katoavat? Uskokoon ken tahtoo!

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 30.12.2018     kello on 09:50 ---Autoliikkeen tiloissa myytävä, autoliikkeen ilmoittama ja myymä auto, papereissa pikkupräntillä "myytitiliauto" ja liikkeen vastuut katoavat? Uskokoon ken tahtoo!

--- Lainaus päättyy ---

Suomalaiset on niin auktoriteettiuskova ista kansaa että urbaanilegenda ja se että ongelmien sattuessa autoliike ilmoittaa, että se nyt vaan on niin että tämä pykälä toimii meillä kilpenä, riittää siihen että suurempi osa jättää asian sikseen. Tämä jo sinänsä on hyvä suoja yrityksille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View