Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Autonsa vaihtaneelle yllätyskulut vanhan auton piilevästä viasta.
Turhan Höpöttäjä:
Eipä taas koske minua tuokaan honotus. Metallinkeräys ei valita entisen autoni kunnosta. ;D
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.12.2018 kello on 20:14 ---Eipä taas koske minua tuokaan honotus. Metallinkeräys ei valita entisen autoni kunnosta. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hienosti sanottu, voiko sitä käyttää seuraavassa ketjussa? Thumb
james_III:
Taas yksi syy lisää miksi en osta jopparilta taikka tutulta. Mun mieleen käytetty on käytetty ja siinä saattaa sillon olla vanhuuden vikoja. Siihen on myös syy miksi nykyään kierrän VAG konsernin ja sen tyttärien rytäykset kaukaa.
Kauppiailla ainakin omasta mielestänsä on vaan semmonen poliittinen vastuu tapahtuneista :)
Petrooli:
Mitenköhän tuo maahantuojan (valmistajan) vastuu on rajattu vain 60%:Iin? Autoon oli mm. vaihdettu jakoketju. Eikö auto tule nimenomaan näiden huoltojen myötä paremmaksi kuin muut vastaavan ikäiset Audit?
Mitenköhän lainvoimainen tuo kuluttajariitalauta kunnan päätös (vai suositus) lienee? Koskeeko kuluttajansuojalaki edes yksityishenkilöitä?
Tietenkään ei saa petkuttaa autoliikettä, mutta jos on hyvässä uskossa ja vilpittömän mielin autokaupoilla käynyt, niin luulisi yksityishenkilön olevan aika vahvoilla.
Tuo juttu toi mieleen enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 28.12.2018 kello on 20:08 ---VAG-konserni siirtänyt vastuun ykstyiselle kuluttajalle. Ensin ostat öljyä vievän VAG-auton. Huomaat että susi tämä on. Tappelet maahanmuuttajan kanssa öljynkulutuksesta. Vastaus aina että öljynkulutus on normaali.
Myyt auton ja ajattelet että ongelma kiertämään. Autokauppias tietää vian, kertoo että vaihtohyvitys siksi huono. Lopulta maksat vielä osan koneremontista. Reiluu.
--- Lainaus päättyy ---
Just noin Thumb
Kuluttajavalituslau takunnalta tulee noita "sammakkopäätöksiä" tasaisen tappavaan tahtiin.
Vähän kuin lumi joka talvena maahan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta