Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Mikä vaunussasi ei ole hyvää?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 28.12.2018 kello on 16:30 ---Mulla kabessa sivussa veivin paikka.
--- Lainaus päättyy ---
Eli hahlo, ts pikkureikä, johon voi vaikka pikkupoika laittaa kiven :D
Petrooli:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.12.2018 kello on 16:15 ---Hyvää pohdintaa. Jääkaappi on kyllä surkea. Siksi kannoin toisen jääkaapin keskiryhmän keskelle.
Oma vaunu on tosin LMC 720 RDK vm 2007.
Tuota en ymmärrä miten sinulla on tuo ulkopistorasia. Minulla on se on aika lailla keskellä vaunua kyljessä.
Oven alareuna ei ole kerännyt vettä, siinä oven päällä on valolippa, ja markiisi vielä. Varmaan nämä yhdessä estää veden tulemisen. Toki ovihan on minulla vaunu perässä.
Kulmat on kyllä tosi matalia. Varsinkin edessä. Tosin jos niitä koristelistoja ei olisi, näyttäisi vaunu rumalta.
Vessanpönttö saisi olla isompi ja korkeammalla.
Etuluukku on ruma mutta toimiva ja kestävä.
Pistorasioita saisi olla enemmän.
Ja tosin nuo etujalat on hienosti niissä kulmissa piilossa, ja pitää veivi saada sinne hahloon. Komian tähden, käytettävyys kärsii. Muistaakseni Kabella työnnetään veivi edessä samanlaiseen hahloon.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla tuo pistorasia vaunun alla. Kausipaikkalaiselle voisi olla ideaaliratkaisu, mutta polvet siinä aina tahriintuu, kun tuota äheltää.
Samaa mieltä etuluukusta. Jämäkkä, mutta retro.
Edessä nuo etujalan ohjurit toimii hienosti, mutta takajalkoja veivatessa pitää aina nöyrtyä polvilleen.
12V pistorasioita ja USB pistorasioita olen lisännyt molempiin päihin vaunua.
Entisellä Hondalla vetäessä etunurkat oli melko alhaalla ja perä metrin korkealla. Nykyisellä veturilla vaunu kulkee vaaterissa, mutta eihän tuo lisämaavara takana olisi pahitteeksi.
Ossi66:
Jääkaappi vain 100 litraa, saisi olla isompi.
Eristämättömät harmaavesiputket vaunun alla jäätyy talvella ilman vippaskonsteja
Isot säilytystilat ja säiliöt samassa päässä vaunua. Aisapainon kanssa pitää olla tarkkana.
Lerssinen:
Huomasin kesällä että vaikka vaunussa on 6 radiota siitä puuttui ihan normaali ula-ratio.. Siihen on tulossa juuri tällä hetkellä parannusta joten en tiedä onko siinä jotain huonoa enää 8)
Alf@64855:
Tukijalkojen pulttikantakytkentä . Silmukkakytkentä toimii paljon paremmin, helppo osua ja helppo tehdä porakoneeseen sovitin naulasta,
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta