Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Valtaoja puhuu asiaa

<< < (2/3) > >>

ktako:
Uusi puhelin kolmen vuoden välein kakaroille on kuin uusi auto isukille. Sosiaaliset paineet molemmilla samankaltaiset, koska muillakin on ja koska naapurillakin on. Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Sitten ohjelmistoyhtiöt vielä varmistaa osaltaan uuden kapulan kauppaa vaihtamalla softan toiseksi ja muutaman vuoden sisällä lopettaa päivitysten jakamisen. Sitten vielä palveluntarjoajien sovellukset eivätkään enää toimii 4 vuotta vanhassa kapulassa. Onneksi soittaminen onnistuu Vielä silloinkin ja valokuvien ottokin onnistuu.  ^-^

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 28.12.2018     kello on 13:29 ---Uusi puhelin kolmen vuoden välein kakaroille on kuin uusi auto isukille.

--- Lainaus päättyy ---

En sitten ole ilmeisesti kakara.   ;D
Olen eläissäni ostanut itselleni kaksi puhelinta.
Eka oli Mobiran NMT 450, sellanen palttoon taskuun sopiva.
Toinen Sampan eka x-cover.
Yhden on antanut 'työnantaja', loppu ollut kierrätyskamaa.

Naussi:
Maailma nyt vaan menee eteenpän. Hieroglyfi, kirjapaino,  lukutaito, lennätin, puhelin, radio, televisio, matkapuhelin...

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 28.12.2018     kello on 16:18 ---Maailma nyt vaan menee eteenpän...

--- Lainaus päättyy ---

Sekö nyt on eteenpäinmenoa, että kadulla 90% kansasta kulkee nokka luurissa?   :o

retkeilijä:
Hyvä kirjoitus Valtaojalta.
Minäkin olen ostanut vain kaksi puhelinta itse, Nokia 6700 classic ja Samsung J5.
Kännykkää olen vilkuillut vain navigoidessani ruutukaava-alueella jalan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View