Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Mikä matkailuautossasi ei ole hyvää?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.12.2018 kello on 19:27 ---Sama juttu, siksi otinkin sen pois ja laitoin mikron tilalle.
--- Lainaus päättyy ---
Ruskistava mikro on minullakin. Eihän siitä apua ole, jos ei ole sähköä.
palokurki:
Jos ei harrasta puskassaoloa, niin tietty se kaasu-uuni joutaa pois ja jotain muuta tilalle, mutta Norjassa ainakin kuuluu minun ehdottomiin varusteisiin.
Nyt on kyllä jo tainnut hieman aiheesta karata. Huonoa minun autossa on myös kylmä lattia jos pelkän kaasun perässä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2018 kello on 19:34 ---Ruskistava mikro on minullakin. Eihän siitä apua ole, jos ei ole sähköä.
--- Lainaus päättyy ---
Intikallahan se toimii...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.12.2018 kello on 19:11 ---Jäädään odottelemaan kuvaa pizzauunista ja oliko se keskuspölynimuri, minkä kuvaa myös odotellaan. Nimenomaan kaasukäyttöistä uunia, koska jos on sähkön perässä, niin vain mielikuvitus on rajana, kun mietitään kulkineen "ehdottomia" lisähimpleitä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitza/Kaasu uuni, ja huomenna tulee kuva Dometic keskus pölyimurista ;) ;D
Arska:
Tuossa mun Adriassa on truman lämmitys, ei sillä talvella tarkene. Ja jopa 5 kpl lämpösuuttimia löytyy, yksi vessassa ja 4 asunto-osassa, tosin ruokapöydän alla olevaan ei edes ole lämpö putkea asennettu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta