Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
PayPal? Varo varassovellusta.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 13.12.2018 kello on 09:08 ---Yleensäkkin rahansiirto kännykällä/digitaalilla :-\
--- Lainaus päättyy ---
No siihenhän se on menossa kovaa vauhtia. Nyt jo on erilaisia perinteikkäitä (joulu)myyjäisiäkin yms. joissa se säläkauppiaskin kelpuuttaa MobilePayn yhtenä maksuvaihtoehtona. Helpompaahan (ja halvempaa) se on hellekin kun ei tartte sen käteisen kanssa pulata tai jostain kalliista korttimaksukoneista kk-maksuja maksella + välityspalkkioita Netsille 8)
mjh48:
Iphonea on syytetty ettei siihen saa ladattua muita ohjelmia kuin Applen hyväksymia.
Tuosta näkee mitä seuraa kun puhelimeen voi ladata mistä ja mitä vain.
Tuskin ihmiset latailee pc:lle yhtä paljon roskaa kuin puhelimiin.
Onhan niitä käteviä appeja paljonkin, mutta ei niille pidä antaa tolkuttomasti oikeuksia.
Windows 10 oikeudet olen myös rajoittanut minimiin.
Haoltu:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 13.12.2018 kello on 09:08 ---Yleensäkkin rahansiirto kännykällä/digitaalilla :-\
--- Lainaus päättyy ---
Samoilla linjoilla. On mahdollisuus käyttää mobiilipankkia pankkipalveluissa, mutta pitäydyn niin kauan kuin mahdollista internet-pankin palveluissa. En tiedä olenko ymmärtänyt väärin, mutta taitaa mm, Android systeemissä olevan tietoturva-aukkoja aika usein. :-\
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 13.12.2018 kello on 09:42 ---Iphonea on syytetty ettei siihen saa ladattua muita ohjelmia kuin Applen hyväksymia.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo ei ole mikään hopealuoti.
https://researchcenter.paloaltonetworks.com/2015/09/malware-xcodeghost-infects-39-ios-apps-including-wechat-affecting-hundreds-of-millions-of-users/
https://virukset.fi/iphone-virus/
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 13.12.2018 kello on 09:42 ---Tuosta näkee mitä seuraa kun puhelimeen voi ladata mistä ja mitä vain.
--- Lainaus päättyy ---
Niin parempi käyttää laitteita joista joku muu päättää mitä sinä saat tehdä laitteellasi.
juzzi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 13.12.2018 kello on 16:58 ---
Niin parempi käyttää laitteita joista joku muu päättää mitä sinä saat tehdä laitteellasi.
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu itsekunkin osaamisesta ja tämän toisen päättäjän intresseistä, eli en itse kovin halukas ole antaa esim. googlelle lupaa päättää kaikesta mitä mun puhelimeen laitetaan.
Sen jälkeen on tuhottomasti mainoksia ja bannereita mitä minä haluan ostaa seuraavaksi ja kaikki kirjoitukset, yhteystiedot, selaushistoria ja koiranpas...n väri ja koostumus googlella tallessa pilvessä..
Tosin googlella ja puhelimen valmistajalla on aikamoinen mandaatti päättää puhelimen sisällöstä. Jota luonnollisestikaan ei voi poistaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta