Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käykäähän allekirjoittamassa

<< < (14/42) > >>

Team Ahma:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.12.2018     kello on 21:52 ---Mahdottoman halpoja ovat nuo uudenvuoden raketit ja paukut ja paljon kovempaa pamahtaa kuin täällä myytävät.
Pitäisi rautakaupasta hakea kaverille telttasaunaan uusi piippu vaan ei taida enää tänä vuonna sinne asti keretä.
Latvian reissu keväällä.
Auton voisi huollattaa myös Venäjällä

--- Lainaus päättyy ---
Suopuomin huoltsilla on huippuhalpaa ja -tehokasta lasinpesunestettä , älä jätä ostamatta!

Karabiilisti:
raketti on kuin ase...itsessään se ei ole vaarallinen...eikä tapa tai vammauta ketään...mutta se ketä sitä käyttää aiheuttaa ne ongelmat.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.12.2018     kello on 20:34 ---Ja tuohon vielä, että jos loukkaantuu, maksaa itse!

--- Lainaus päättyy ---

Tämän saman viisaan periaatteen laajemmallakin viljelyllä saadaan Suomen talous kuntoon. Jos olet elänyt huonojen tapojen kanssa, maksat itse. Jos olet urheillut ja loukkaannut/kulumia, maksat itse. Jos et ole liikkunut, maksat itse. Jos olet liikkunut moottoriajoneuvolla ja aiheuttanut päästöjä, maksat itse...

Päästää kerralla isosta osasta sairaanhoidon kustannuksista ja veroprosentti laskuun.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 11.12.2018     kello on 07:57 ---Tämän saman viisaan periaatteen laajemmallakin viljelyllä saadaan Suomen talous kuntoon. Jos olet elänyt huonojen tapojen kanssa, maksat itse. Jos olet urheillut ja loukkaannut/kulumia, maksat itse. Jos et ole liikkunut, maksat itse. Jos olet liikkunut moottoriajoneuvolla ja aiheuttanut päästöjä, maksat itse...

Päästää kerralla isosta osasta sairaanhoidon kustannuksista ja veroprosentti laskuun.

--- Lainaus päättyy ---
No noihan se on jo osalla veronmaksajia kuten minulla, maksaa saa ja kuunnella kun osa urputtaa päälle vielä, mutta kaikki palvelut joutuu itse omistaan maksamaan.
Eli aika rankalla kädellä minusta joutaisi puuttua tuommoisiin juttuihin.

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 11.12.2018     kello on 03:39 ---raketti on kuin ase...itsessään se ei ole vaarallinen...eikä tapa tai vammauta ketään...mutta se ketä sitä käyttää aiheuttaa ne ongelmat.

--- Lainaus päättyy ---

Paitsi jos sattuu viallinen tuote omalle kohdalle. ThuderKingi nousi n. 3 metriä ja räjähti. Poskea kuumotti vielä seuraavana päivänä, onneksi ei sen pahempaa. Tein Tukesille ilmoituksen. Normisti nousukorkeus n. 15 m ja poks.

Meni vähän maku hommaan, voi olla hyväkin asia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View