Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käykäähän allekirjoittamassa
smy:
Yksi adressi pitäisi olla. DNA rekisteri koirille ja jokaisesta kadulla olevasta pa#kaläjästä 300eur lasku omistajalle. Espanjassa osa kaupungeista on ottanut tuon linjan Thumb
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 9.12.2018 kello on 16:04 ---Yksi adressi pitäisi olla. DNA rekisteri koirille ja jokaisesta kadulla olevasta pa#kaläjästä 300eur lasku omistajalle. Espanjassa osa kaupungeista on ottanut tuon linjan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Täällä tuo on edullista, 250 € läjä. Ja jos koiran ulkoiluttajalla ei ole kakkapusseja mukana, niin sama menee vaikkei kasaa
olekkaan. Oikea systeemi ;)
Tosin rekisteriä ei ole vaan kunnanvahdin pitää nähdä tapahtuma.
T : kahden koira omistaja
Ja topiikin mukaisesti, Jack Russell ei ole moksiskaan, vaan innoissaa, Duck Tollier taas tulee luokse heti ja pysyy vierellä niin kauan kuin paukkuu. Ja kas kummaa sama ukko samalla käytöksellään on molemmat kouluttanut. Eli nämä koulutus ukkelit taittaa olla ulkona asiasta kuin tollierin ankat.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 9.12.2018 kello on 11:44 ---Perehdyppä miten koiraa koulutetaan paukkuarkuudesta,ehkä sieltä löytyy selitys tuohonkin.
--- Lainaus päättyy ---
Silloin ekan venetsialaisten aikaan 2012 reagoin väärin, kun täällä ei ollut rakettien ampuminen edes sallittua. Oltiin pennun kanssa terassilla kun 30 metrin päässä alkoi paukkua. Koira lähti kuin ammuttuna ulinan kanssa sisälle ja mulla saattoi volumet hieman nousta. Jos olisin saanut ne kossit kiinni, olis asiaa varmasti mun osalta käsitelty oikeudessa. Juoksivat perhanan kovaa pakoon.
No siitä asti on laitettu verhot kiinni ja eletty normaalia elämää välittämättä paukkeesta, mutta eipä auta. Isosta huivista tehty paineliina auttaa hieman. Kemikaaleja ei voi käyttää.
Cottonin kuulo, ainakin meidän koiralla on todella tarkka. Koira mm. tunnistaa äänestä milloin minä tulen kotiin. Koira siis sisällä ja yleensä haukahtaa kun käännyn isolta tieltä 100m päässä. Kärkkäisen ilotulituksen 2km päässä kuulee, mutta se ei haittaa kun ei kiinnitä asiaan huomiota.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 9.12.2018 kello on 11:44 ---Perehdyppä miten koiraa koulutetaan paukkuarkuudesta,ehkä sieltä löytyy selitys tuohonkin.
--- Lainaus päättyy ---
Vaunun omistajan koira ( 6 kg.) nauttii katsella ilotulitusta, ei mitenkään koulutettu. Melkein kaikkea muuta pelkää.
Itse lopetin paukuttelun vuosia sitten. Aikoinaan kun tynämiittiä sai "jokatalon omistajan" oikeudella, käytin sitä, myöhemmin asetyleeni--happi seosta, rahaa kovin vähän käytetty vuosien aikana. ;D Nykyisin teen paukut vain lasiin, kalliiksi tulee.
Aikanaan lapset keräsivät paukkuroskat pois, nyt jäänyt mulle. >:( >:(
Voihan tuosta paukuttelu tavasta luopuakin?
Kirjoitan---vaikka sille käykin niikuin noille aloitteille yleensä.
hartsakoski:
Meillä vanhempi koira läähättää itseltään jalat alta paukkeessa Thumbd.Nuorempana ei välittänyt mitään.
Jonkuverran auttaa rauhoittavat,mutta sisällä ollaan ilta ja rauhoitellaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta