Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käykäähän allekirjoittamassa
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 9.12.2018 kello on 09:22 ---Tässä on koira leimautunut vahvasti omistajaansa.
--- Lainaus päättyy ---
Selitäppä miten? En tajunnu.
Minä tykkään raketeista ja tykkäisin katsella. Lasten ollessa pieniä, ammuttiin aina muutama raketti tai pata.
Koira oli 3kk ensimmäisten venetsialaistensa aikaan ja kun pauke alkoi tuossa 50m päässä, oli paikka heti saunan nurkassa. Ja sama homma toistuu aina kahdesti vuodessa. Miksi meidän pitäisi siitä kärsiä?
mike:
Perehdyppä miten koiraa koulutetaan paukkuarkuudesta,ehkä sieltä löytyy selitys tuohonkin.
Team Ahma:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.12.2018 kello on 10:42 ---Aamun Mullikka kertoi, että 12000 allekirjoitusta.
Illalla tulee ainakin yksi lisää.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole vuorokaudessa juurikaan allekirjoitukset lisääntyneet joten kaikki ammattimielensäpaho ittajat jo lienee kantaneet kortensa tähän kekoon ja siirtyneet seuraavalle.
0yxxy0:
Meillä aikoinaan lapinkoira, ensimmäinen ukonilma kun alkoi menin porisuttamaan koiraa häkin ovelle. Vähän aikaa oli rauhaton mutta kun itse olin vieressä kuin mitään erikoista ei olisikaan niin kyllä hyväksy ukkoset 14v sen jälkeenkin, liekkö sitten siitä johtunut. Uuden vuoden raketit hyväksy kans muutaman metrin päässä. Kaverilla lapikka ja kuunteli junan ääntä hämillään (alle 100m kiskoista) kaveri jatkoi kävelyä kuin mitään ei olisi tulossakaan ja sen jälkeen sai junatkin mennä rauhassa.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 9.12.2018 kello on 11:44 ---Perehdyppä miten koiraa koulutetaan paukkuarkuuteen,ehkä sieltä löytyy selitys tuohonkin.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän enempi tietoa kehään - selitä miten olet opettanut..
Harva haluaa ".. miten koiraa koulutetaan paukkuarkuuteen". Yleensä koulutus on pois siitä, siis päinvastoin. Paukkuarkuuten ei tarvitse mitään opetusta, mutta pois se ei lähde itsestään, edes kuuroutumisen myötä, vaikka ei näkisi koska tod.näk. hajuaisti vielä vanhallakin toimii ja paineentuntemus mielessä..
Koiran paukkuarkuus on pitkälti luontaista, periytyvää ja osalle hermorakenneominais uus (vika useiden mielestä), mutta myös laumaantuvan piirre (koiralta toiselle, mutta ei sentään ihmiseltä..).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta