Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käykäähän allekirjoittamassa
aakoo:
En osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska minulla ei ole varaa moiseen, vai olenko sairaanloisen itara, onko eri asia jos en osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska vastustan ilmastonmuutosta ja tykkään koirista?
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 31.12.2018 kello on 19:58 ---Just käytin koiran iltapaskalla, kuunteli raketteja ja väänsi köntsän kuten muinakin iltoina.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä 12v cockeri sai uudenvuodenextrana jäähtyneitä höyrynakkeja. Kävi ulkona ja nyt lepäilee tyytyväisenä koivet kohti kattoa... ;D
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: aakoo - 31.12.2018 kello on 20:41 ---En osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska minulla ei ole varaa moiseen, vai olenko sairaanloisen itara, onko eri asia jos en osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska vastustan ilmastonmuutosta ja tykkään koirista?
--- Lainaus päättyy ---
Jos vastustaa ilmastonmuutosta, koirista luopumista voi aina harkita.
Koiran kuluilla matkustaa jo lentokoneella.
Ihan mitä valitsee ja asioita katselee...
jip59:
Juuri tulin +100€ raketit paukuttelemasta ilman minkäänlaista kipeäntuntemusta sydämmessä. Jälkikasvu alkoi silmiään sen verran lupsauttelemaan unen suuntaan että nyt oli se hetki raketteja ampua. Meilläläisellä eikä lähimmän 5 kilometrin säteellä ole taloissa koiria joten en tunne minkäänlaista syyllisyyttä koirien pelottelusta. Onni on asua syrjäkylällä missä naapureista ei ole haittaa.
Reissaaja80:
Raketit ammuttu ja nyt voi kukkahattutädit ja koirat olla rauhassa minun puolesta seuraavat 364 päivää. Omat koirat oli pihalla samaan aikaan ja eipä nuo välittänyt paukkeesta, kuten ei koskaan aikaisemminkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta