Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käykäähän allekirjoittamassa

<< < (30/42) > >>

Lahti32:
Kielletään vaan. Tuskin kuitenkaan saavutetaan mitään.

Sitten kansalaiset tekevät paukkunsa ihan itse ja nehän ne vasta turvallisia on vai mitä?

Pelkästään jo se kun parhaat thunderkingit kiellettiin, sai naapurin pojat laskemaan asetyleeniä ja happea jätesäkkiin. Tähän ei meielestäni kannata tieten tahtoen mennä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 30.12.2018     kello on 20:55 ---Muuten, et tiedä mitään puhumiseni taustoista. Mutta mitään tietämättä osaat tuomita ajatukseni.

--- Lainaus päättyy ---

Esitä sitten ajatuksesi selkosuomella, jotta ne ovat ymmärrettäviä.

Haapaniemen Paroni:
On vastattu, ostettu pakkuja ;D

0yxxy0:
En vastaa kumpaankaan. En allekirjoita enkä osta, olen siivelläeläjä tässä asiassa. Katselen toisten ostamia raketteja ja rahan haaskausta jos sattuu oleen hereillä, tosin jonain vuonna ei oo tullut katseltua vaikka hereillä ollutkin. Niitä itse tehtyjä tuli poikasena tehtyä vaikka papatteja ym saikin milloin vaan. Happi asetyleeni koktail kerran, kun tuntu että ikkunat helisee. Cu-putkea tallista ja tulitikuista ruutia sisään koska käytettyjä hylsyjä ei ollut käytössä niitä sitten paukutettiin rakennustyömaalla sokkelin päällä vasaralla.  :( Riskiarviointi tullut myöhemmin mukaan.

Rauzi:
Aloite: Paukkuarkojen koirien pito luvanvaraiseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View