Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käykäähän allekirjoittamassa
Team Ahma:
Kohta pääsee paukuttelemaan. Ja kirsikaksi kakun päälle pari hiukan tehokkaampaakin löytyy ;)
megaman:
Minkähänlainen käsittely/vastaanotto ko. kansalaisaloitteell e mahtaa tulla? Vai dumpataanko mappi ööhön kuten dieselveronpoisto? Veikkaan, että ei dumpata.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 30.12.2018 kello on 13:53 ---
... tai sitten lopetetaan tämä holhousyhteiskunnan sääntöjen lisääminen???
--- Lainaus päättyy ---
itsekin olen holhousyhteiskuntaa vastaan - mä dekriminaloisin monia nyt kiellettyjä asioita. mutta vain sellaisia, jotka koskettaa vain sitä kyseistä yksilöä joka päättään tehdä jotain tai olla tekemättä. Jokainen tehköön elämällään mitä lystää, mutta siitä ei saa koitua muille suurta haittaa tai häiriötä. Niinkuin raketeista.
Jos on katsottu, että rakettien ampuminen on kiellettyä 364päivänä vuodessa, niin miten ne ongelmat mukamas olisivat niinä 8tuntina jotenkin vähäisemmät?
ps. toivottavasti kaikki on ymmärtänyt, että henkilökohtaisesti mua ei pauke haittaa yhtään.
pitää vaan katsoa omaakin napaa pidemmälle.
Tajuan ongelmat, ja mun on hyvin vaikea kuvitella, että se "ilon" menetys suhteessa ongelmiin olisi jollekin niin suuri menetys, etteikä näitä voisi kieltää.
Niinkuin aikaisemmin sanoin, jos jollakulla se vuosi ei vaihdu ilman itse ammuttuja rakettaja, niin saa olla vaihtumatta.
Itse pystyn kääntämään kalenterin sivua ilmankin.
Suuri osa taitaa olla vain muutosvastaista uppiniskaisuutta, ensin ne antoi avioliiton homoille ja nyt vielä vievät raketitkin... ::)
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 30.12.2018 kello on 15:17 ---itsekin olen holhousyhteiskuntaa vastaan - mä dekriminaloisin monia nyt kiellettyjä asioita. mutta vain sellaisia, jotka koskettaa vain sitä kyseistä yksilöä joka päättään tehdä jotain tai olla tekemättä. Jokainen tehköön elämällään mitä lystää, mutta siitä ei saa koitua muille suurta haittaa tai häiriötä. Niinkuin raketeista.
Jos on katsottu, että rakettien ampuminen on kiellettyä 364päivänä vuodessa, niin miten ne ongelmat mukamas olisivat niinä 8tuntina jotenkin vähäisemmät?
ps. toivottavasti kaikki on ymmärtänyt, että henkilökohtaisesti mua ei pauke haittaa yhtään.
pitää vaan katsoa omaakin napaa pidemmälle.
Tajuan ongelmat, ja mun on hyvin vaikea kuvitella, että se "ilon" menetys suhteessa ongelmiin olisi jollekin niin suuri menetys, etteikä näitä voisi kieltää.
Niinkuin aikaisemmin sanoin, jos jollakulla se vuosi ei vaihdu ilman itse ammuttuja rakettaja, niin saa olla vaihtumatta.
Itse pystyn kääntämään kalenterin sivua ilmankin.
Suuri osa taitaa olla vain muutosvastaista uppiniskaisuutta, ensin ne antoi avioliiton homoille ja nyt vielä vievät raketitkin... ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mä en tykkää raketeista yhtään. Roskaavat, haisevat ja pitävät ääntä. Varsinkin nuo pommit on ihan järjettömiä mitä pihoilla paukutellaan. Merikarvialla oli hieno esitys kyllä ammattilaisien tekemänä venetsialaisissa.
Mutta siitä olen siitä huolimatta mieltä että ei enää kieltoja lisää.
Jepukka:
OT: minusta liian hiilihappoiset juomat tulisi kieltää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta