Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käykäähän allekirjoittamassa

<< < (23/42) > >>

Pate:
Siinähän se on salakuljettajille bisnes idea.
Vievät raketteja Ruotsiin ja tuovat nuuskaa tullessaan.Varsinai sta me-pa rahtia  Thumb

Alan:
Tukekaapa vaan Kiinaa ostamalla raketteja. Suomessahan niitä ei ole tehty vuosikausiin. Äkkiä vaikea keksiä huonompaa tapaa rahojansa käyttää. Itse en vieläkään koe tylsistyneeni aikuiseksi, mutta noiden paukuttelu ei jaksa kiinnostaa yhtään. Aseet ja ammuntaharrastus on aivan toinen asia.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.12.2018     kello on 04:35 --- Itse en vieläkään koe tylsistyneeni aikuiseksi, mutta noiden paukuttelu ei jaksa kiinnostaa yhtään.

--- Lainaus päättyy ---

sama.
silloin noi oli kivoja,kun niitä ei olisi saanut käyttää...eli lapsena. no silloin sallittiin vielä kunnon pommitkin.
Silloin ammuttiin laillisesti vielä aamu viiden aikaan vanhan liiton thunder kingejä ia tykinjysäyksiä kerrostalojen välissä, niin että ikkunat helisi, eikä ollut enää missään yhtään ehjää postilaatikkoa tai puhelinkioskia. Tunnelma oli kuin sodassa, ruuti haisi ja pauke kävi. Eikä mitään värikkäitä kusisuihkuja. Jos haluatte katsella väri-ilmiöitä, niin menkää discoon.

itse olen silloin ekana vuonna vielä jotain ostanut, kun se pommikielto tuli. Se oli sitten jo niin tylsää, että nyt ollaan se reilu 20v oltu ilman mitään sähikäisiä.

Vai onko se niin, että ne jotka rakettien kanssa vielä jaksaa aikuisenakin leikkiä, on siitä jäänyt lapsena paitsi?

kun katselee noita rakettien ja patojen  hintoja niin en kyllä mitenkään käsitä, miten joku näkee räjäyttelyn ja roskaamisen sen arvoiseksi. Joskus ne oli sentään halpojakin.
mutta maailma muuttuu, onneksi.

Jeppe:
Juuri Aamulehdestä luin, että ehdotus etenee eduskuntaan. Kannatuksia oli reilusti 50000kpl.

Norjassakin kuulemma ollut jo 9v vastaava kielto voimassa.

Humppeli 1:
Lainaus:Vai onko se niin, että ne jotka rakettien kanssa vielä jaksaa aikuisenakin leikkiä, on siitä jäänyt lapsena paitsi?

Olen täysin samaa mieltä.
Eikö Kiinan rääsää oo tarpeeksi täällä ilman rakettejakin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View