Matkailukeskustelut > Lappi

Lapin polkupyöräreitit

<< < (2/6) > >>

Oulaa:
Onko jo kokemuksia Kaunispään ja Kiilopään alueen pyöräreiteistä.
Kartassa on pyöräreittejä ja maastopyöräreittejä .
Onko niissä millainen ero.
Voiko pyöräreiteillä ajella tavallisella maantiepyörällä kun ei maastopyöriä saatikka läskikumipyöriä nyt tähän hätään ole meillä.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 30.07.2019     kello on 08:21 ---Onko jo kokemuksia Kaunispään ja Kiilopään alueen pyöräreiteistä.
Kartassa on pyöräreittejä ja maastopyöräreittejä .
Onko niissä millainen ero.
Voiko pyöräreiteillä ajella tavallisella maantiepyörällä kun ei maastopyöriä saatikka läskikumipyöriä nyt tähän hätään ole meillä.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko maastopyöräreitti pelkille pyörille ja pyörä/ulkoilureitti kävelijöille ja pyöräilijöille? Tuon Kaunispäältä lähtevän reitin olen ajanut pari vuotta sitten ja en kyllä sinne maantiepyörällä lähtisi. Vaikka se on tienpohjaa, niin muistelen, että ei se mitään tasaista ole.

Tosin en tiedä millainen pyörä sulla on, että pärjääkö sillä epätasaisessa maastossa. Ohut renkaisella maantiepyörällä ei kannata. Ekat 3km on alamäkeä, niin se on tympeä tulla takas sieltä, jos hoksaa, että ei tällä pääsekään.

Oulaa:

Tuommonen pyörä mulla ja kaverilla saman tyylinen naisten malli.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 30.07.2019     kello on 10:56 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Tuommonen pyörä mulla ja kaverilla saman tyylinen naisten malli.

--- Lainaus päättyy ---

Näyttää enempi kaupunkipyörältä.
Ei se oikein maastopyöräreiteill e sovi.

smy:
Trailforks sovelluksella puhelimeen ainakin itse löysin Levin polkureitit kivasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View