Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

LMC:n latausongelma & tunturikytkin

<< < (6/7) > >>

K.E.V:
Onhan torin ilmoituksessa tyyppimerkintä
SMP 199-01 230v 450W

mike:
Minkähän takia nykyään kaikki pitää tehdä noin monimutkaiseksi? Elektronikkaa jokapaikassa mikä sitten vikaantuu? Mikä hyöty siitä mahtaa olla?
Verrataan ny vaikka 89 mallin matkaajaan kyllä siinäkin kaikki tiomi eikä elektroniikka ollu kun akkulaturissa!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.12.2018     kello on 19:44 ---Ei välttämättä, voi olla että, ei tiedä mitä myy. Laite on kuitenkin kokolailla sama mikä tässä keskustelussa rikki.

Soittamalla tuo selviää, jos jollakin on tarvetta.

--- Lainaus päättyy ---

Se on muuntaja, usko nyt.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.12.2018     kello on 21:37 ---Se on muuntaja, usko nyt.

--- Lainaus päättyy ---

Niin sitähän minä olen alusta asti sanonut, että tuo dometic  on muuntaja. Kuten itse vastasit minulle  tuossa sivun 2 alussa.   ;D

Mutta tuo laitteen myyjä ei taida tietää, että on myymässä muuntajaa. Sitä tässä olen yrittänyt sanoa, että tuo tori.fi myyjä ei taida olla tietoinen, että on myymässä Dometicin muuntajaa, ei laturia.

Jäbä81:
Ongelma korjattu. Sähköt alkoi toimimaan oikein, kun vaihdoin Dometicin muuntimen ehjään. Ensimmäistä kertaa syttyi latauksen valo ja sain purkaa ylimääräiset laturit pois akun ympäriltä. Kiitokset foorumilsisille ja Viitalar:lle!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View