Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

exide 12 v 170 ah akku.

<< < (2/7) > >>

"Masi":
Tammikuussa menen käymään myyjän luona, laittavat tv paikalleen. Mutta kun akun hommaa ennen sitä, niin asentavat paikalleen saman tie.

megaman:
https://tinyurl.com/yag75o3q

Pääsisköhän noiden kuvien kautta jäljille?

Hakusanat: caravan+boot exide 170 ah

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  2.12.2018     kello on 19:22 ---Tammikuussa menen käymään myyjän luona, laittavat tv paikalleen. Mutta kun akun hommaa ennen sitä, niin asentavat paikalleen saman tie.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli kyllä kaikki valmiina mitä sovittiin, jotenkin outoa toimintaa, sori ::)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni -  2.12.2018     kello on 19:41 ---Mulla oli kyllä kaikki valmiina mitä sovittiin, jotenkin outoa toimintaa, sori ::)

--- Lainaus päättyy ---
mie oon rahoista sen verta tarkka että jos saman 500 saa, niin tonnia en maksa. mutta aateliset on erilaisia, ne ei sillee aattele😉

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  2.12.2018     kello on 19:54 ---mie oon rahoista sen verta tarkka että jos saman 500 saa, niin tonnia en maksa. mutta aateliset on erilaisia, ne ei sillee aattele😉

--- Lainaus päättyy ---
Lisä varusteet, sähkömarkiisi, ja sähkörappu.Kyllä ton luokan vehkeessä pitäs jo tv olla vakiona, vai ::) Joka maksaa kolme kertaa enemmän kun meidän vaunu? :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View