rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Dometic FreshJet 2200  (Luettu 8444 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Vs: Dometic FreshJet 2200
« Vastaus #15 : 2.12.2018 kello on 19:56 »
Tuota luokkaa se on.
Pitääköhän joskus oikein kokeilla?

Kokeilin.
Kun sähkölämpö oli päällä, vehje päätti itse, millä nopeudella pyöri. Yleensä täysillä.
Ilmavirtaus on senverta kova, jotta ei siinä paljoa lämpöätunne, enempi se on se 'lehmänhenkäys'.
Ennenkuin rupee enempi tekeen, kannattanee mitata, meneekö tehoa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 22:14
Vs: Dometic FreshJet 2200
« Vastaus #16 : 5.12.2018 kello on 19:51 »
Mulla kans syksyllä asennettu Freshjet 2200  tyyppi 9105306515  tässä lämmitysteho 1200 w  en koittanut tuota lämmitysteho juurikaan. Lämmitys toiminnalla laite valitsee aina vähintään kakkos nopeuden puhallukseen. Ei toimi hiljaisimalla puhallinnopeudella  lainkaan. Mielestäni kone rämisee kylmätoiminnolla häiritsevästi. Siivekkeet jotka ovat neljällä sivulla jotenkin halvan oloiset sekä niiden säätöpyörä. Dometic valmistaa myös lämpöpumppu ominaisuudella näitä laitteita malli 3200 joka on huomattavasti tyyriimpi, mutta myös jotenkin laadukkaamman oloinen. Siinä lämmitysteho 3300 w. Itselle tuo 2200 malli ihan ok, koska autoakäytetään vain kesä- syksy aikana. Eli  kylmäkone ja kosteudenpoisto itsellä tarpeena.
Mielestäni edellinen dometic ilmasointilaigte B 2200 oli kyllä huomattavasti paremman oloinen. Meillä myös oli asennuksessa ( Jyväs Caravan ) asentajalla tietämättömyyttä, niin opastuksessa kuin itse koneen asennuksessa. Tänä päivänä moni asia pitäisi itse tietää ennen kuin autonsa ottaa vastaan ja maksaa työn. Tuli 340 km turhaa ajoa, koska piti viedä auto takaisin, eikä mitään hyvityksiä asiasta tullut. Tää on tätä päivää Thumbd