Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lehdestä luettua
Ossi66:
Eihän tuo ole mikään ongelma. Huomatkaa lause "ellei säilyttäminen perustu tontin hyväksyttyyn asemapiirrokseen". Piirtää asemakuvaan vaunulle parkkipaikan siihen missä sitä säilyttää ja käy hyväksyttämässä rakennustarkastajal la ;)
Meillä aikanaan rakennustarkastaja kehoitti asemakuvaa katsellessa suunnittelemaan esim. Asuntovaunulle säilytyspaikan - ei sitä silloin mun mielestä tarvinnut :o
Muutaman vuoden päästä sitten siirrettiin yksi pihlaja ja yksi kukkapenkki, jotta vaunu sai paikan. Kertaalleen vaunu on uponnut akselia myöten siihen vanhaan pihlajakuoppaan märällä nurmikolla ;D
Nyt on vaunun paikalla kantava pohja ja sora alla ;) Pitääpä muistaa piirtää myös asemakuvaan kun seuraavan kerran joutuu sitä rakennusvalvontaan esittämään - samalla pitää varmaan ujuttaa kuviin myös pari ylimääräistä rakennusta ja pari terassia ;D
perho-ukko:
"" Kyllä maalla on mukavaa "" !!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Duster:
Mie taas ymmärsin notta toi tarkottaisi pitkäaikaista säilytys kieltoa (= auto/vene/vaunu seisoo nk. lisämajoitustilana pihassa, eikä sitä käytetä matkailuun)
Turhan Höpöttäjä:
Olen jo ihmetellyt, että onko karavaanareiden pesäpallo ottelut tulossa Kuopioon, kun kaupungintalon ympärillä pyörii mailoilla varustautuneita karavan veljiä ja siskoja. :D
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.08.2011 kello on 12:51 ---Olen jo ihmetellyt, että onko karavaanareiden pesäpallo ottelut tulossa Kuopioon, kun kaupungintalon ympärillä pyörii mailoilla varustautuneita karavan veljiä ja siskoja. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kalliiksi tulee kun joka vaunulle ja asuntoautolle lähtee hakeen luvat Alatalolla ja Rauhanlahdssa jos ei oo hoksattu aikoinaan piirretty. :o ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta