Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lehdestä luettua

<< < (53/73) > >>

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  3.08.2017     kello on 17:21 ---Tuo lause ilman takajuositusta kertoo oleellisen. Etupää on fiatin ongelma. Omassa takapää toimii, etupää on se päin p... tehty geometrialtaan ja juosituksen liikeradalta joka on aivan riittämätön ja kova. Eli saatta soveltua pulla autoon muttei matka autoon.

--- Lainaus päättyy ---

Juttua tulee ,,, "Eli saatta soveltua pulla autoon muttei matka autoon"  ... heittelet termejä melko löysästi ,,, liekö se Fiatin vika, jos päällirakentajat tekevät "vääriä" valintoja? ?

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  3.08.2017     kello on 17:28 ---Juttua tulee

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy ymmärtää että Bavaria on vaihtamassa kalustoa jolloin on helppo alkaa moittimaan. Mutta se on ihan normaalia.  ;D

"Masi":
Ei se sitä etupäätä muuksi muut onko se korin tekijän valinta vai ei.
Ja olen sitä moittinut jo kuusi vuotta sitten eli vuoden vanhaan vekottimeen.
Eli se saattaa soveltua retkiautoon, mutta heti kun painoa kertyy niin jousitus huononee vaikka maxi alustassa on jyräkämpi tavara.
Mutta se geometria ei muutu muuksi painon mukana.
Mutta jos ei muita ole ollut kuin fiatteja niin ei muusta tiedä. Itsellä on ollut.
Ja sitä en ymmärrä alkuunkaan kun jotain kielteistä jostain autosta sanoo, kymmenen ukkoa sanoo ettei kun minulla on sama saa moittia.

ihaa:
Totta kai saa moittia mutta Fiatillakin kun on montaa eri versiota niin se että yhdellä on jousituksen kanssa "ongelmia" ei tarkoita että kaikilla on.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  3.08.2017     kello on 18:18 ---Ei se sitä etupäätä muuksi muut onko se korin tekijän valinta vai ei.
Ja olen sitä moittinut jo kuusi vuotta sitten eli vuoden vanhaan vekottimeen.
Eli se saattaa soveltua retkiautoon, mutta heti kun painoa kertyy niin jousitus huononee vaikka maxi alustassa on jyräkämpi tavara.
Mutta se geometria ei muutu muuksi painon mukana.
Mutta jos ei muita ole ollut kuin fiatteja niin ei muusta tiedä. Itsellä on ollut.
Ja sitä en ymmärrä alkuunkaan kun jotain kielteistä jostain autosta sanoo, kymmenen ukkoa sanoo ettei kun minulla on sama saa moittia.

--- Lainaus päättyy ---
Mikä on se hyvä sitten on? Pakun alusta on pakun alusta, olipa merkki mikä tahansa. Jos haluaa jämerää alustaa, pitää siirtyä kuorma-autoihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View