Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lehdestä luettua

<< < (51/73) > >>

K.E.V:
^
Olen .orgista saanut lukea tietoa jotta jokapaikassa koko aika palaneita tai kolaroituja yhdistelmiä näkynyt  ::)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.08.2017     kello on 08:34 ---
Mielellään otan vastaan Subarun ongelmista.

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan minulla oli Subaru Legacy 4wd jäärata-autona, sillä oli ajettu vähän päälle  480 tkm.

Ei sitä autoa saanut rikki millään, myin vielä voitolla eteenpäin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  3.08.2017     kello on 14:59 ---Aikoinaan minulla oli Subaru Legacy 4wd jäärata-autona....Ei sitä autoa saanut rikki millään, myin vielä voitolla eteenpäin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuollaista saa sanoa, tämä palsta tykkää moitteista. ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.08.2017     kello on 15:14 ---Ei tuollaista saa sanoa, tämä palsta tykkää moitteista. ;D

--- Lainaus päättyy ---
Saa sanoa. Olenhan minäkin kertonut ettei fiat ducatossa ole ollut 140 000 taipaleella määräaikais huollot 45 000 km tai 2 vuoden välein eikä yhtään vikaa. Tosin siitä huolimatta ensimmäinen ja viimeinen fiat tässä talossa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  3.08.2017     kello on 15:59 ---Tosin siitä huolimatta ensimmäinen ja viimeinen fiat tässä talossa.

--- Lainaus päättyy ---

Eli kalusto vaihtuu muista syistä kuin tyytymättömyydestä itse merkkiin. Ihan kuten itse olen vaihtanut Toyotasta Subaruun.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View