Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lehdestä luettua
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.05.2017 kello on 17:39 ---Nyt vaatii jo normi perheautolta jotain jos meinaa ohi mennä ;D
http://www.ksml.fi/kotimaa/T%C3%A4llaisia-j%C3%A4ttil%C3%A4isrekkoja-kulkee-Nelostiell%C3%A4-uuden-kokeilun-vuoksi-%E2%80%93-katso-video/990345?pwbi=e16c1e1f98d0232478ef0675c360a3bc
--- Lainaus päättyy ---
On niin älyttömän pitkä, että saisi olla sallittu vain moottoritiellä. Se kun ajaa rajoitinta vasten, niin tuskin millään matkailulaitteella ohitetaan. Eikä juuri ohiteta edes 8-kympin vauhdistakaan.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.05.2017 kello on 20:15 ---On niin älyttömän pitkä, että saisi olla sallittu vain moottoritiellä. Se kun ajaa rajoitinta vasten, niin tuskin millään matkailulaitteella ohitetaan. Eikä juuri ohiteta edes 8-kympin vauhdistakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi pitäs?
Aakku:
Jättirekka 104 tonnia....
Painetaan vain punaiset valot sillalle tullessa, niin muut jää rannalle. :)
https://www.youtube.com/watch?v=tlFcKTN1ZvI
savonhumu:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 25.05.2017 kello on 20:19 ---Miksi pitäs?
--- Lainaus päättyy ---
En minä kehtais ainakaan satoja kilometrejä tuon perässä mennä kun kuormattuna tuon nopeus vaihtelee ihan liikaa jos on vähänkään kumpuilevaa maastoa :-X Turvavälillä asiaa saa korjattua kyllä mutta sillon tunkee kaikki ohi paikoista välittämättä kun se nopeus on sillon liian pieni!
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: savonhumu - 25.05.2017 kello on 21:05 ---En minä kehtais ainakaan satoja kilometrejä tuon perässä mennä kun kuormattuna tuon nopeus vaihtelee ihan liikaa jos on vähänkään kumpuilevaa maastoa :-X Turvavälillä asiaa saa korjattua kyllä mutta sillon tunkee kaikki ohi paikoista välittämättä kun se nopeus on sillon liian pieni!
--- Lainaus päättyy ---
Kerrottiin kun se menee rajotinta vasten niin matkailu kulkineella ei pæäse ohi ! ! Ja sehän liikkuu alueella missä moottoritietä/ohitus kaistoja jos mäišsä nopeus tippuu niin ohitus kaistat pelastaa kiireisen lomaillaan.... Itse työmatkoja vajaa viiskyttuhatta kilometriä vuodessa ajaneena en pidä rekka nopeutta ongelmana😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta